• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان در جلسه شوراي اداري:
در دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه مهم آب درمانی گل گیر، بیمارستان نمره 2 و مجتمع ورزشی کارگران خواهیم بود/ رسانه های مسجدسليمان یکی از قوی ترین مجموعه های رسانه ای استان هستند، مدیران از ظرفیت رسانه هاي شهرستان حداکثر استفاده را ببرند

  • کد خبر : 11347
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

در دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه مهم آب درمانی گل گیر، بیمارستان نمره 2 و مجتمع ورزشی کارگران خواهیم بود/ امروز توجه ویژه و حمایت دکتر مقتدایی استاندار محترم به مسجدسلیمان به ویژه در بحث راه اندازی فرودگاه با اختصاص 20میلیلرد تومان خود یکی از نشانه های تلاش دولت تدبیر و امید برای برون […]

در دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه مهم آب درمانی گل گیر، بیمارستان نمره 2 و مجتمع ورزشی کارگران خواهیم بود/ امروز توجه ویژه و حمایت دکتر مقتدایی استاندار محترم به مسجدسلیمان به ویژه در بحث راه اندازی فرودگاه با اختصاص 20میلیلرد تومان خود یکی از نشانه های تلاش دولت تدبیر و امید برای برون رفت از مشکلات مسجدسلیمان است/ فرماندار با تذکری به شرکت بهره برداری نفت و گاز در خصوص مسائلی همچون طرح جابجایی مناطق آلوده و پاکسازی مناطق تخلیه شده، ضمن حمایت از تیم نفت، خواستار تعیین تکلیف حرائم و پروژه های عام المنفعه نفت و رفع مشکلاتی که برای شهروندان در این زمینه به وجود آمده شد/ رسانه های شهرستان یکی از قوی ترین  مجموعه های رسانه ای استان  هستند از صداقت و همراهی خوبی که در خصوص رفع مشکلات شهرستان دارند تشکر مي كنم و از مدیران مي خواهم از ظرفیت رسانه هاي شهرستان حداکثر استفاده را ببرند

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه شورای اداری شهرستان با حضورمهندس میرانی قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، مديران شهرستان و اصحاب رسانه برگزارشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه مهندس گوروئی فرماندار مسجدسليمان ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: به لطف خداوند و تلاش همه مدیران و دلسوزان فضای خوب کار، تلاش و همدلی در شهرستان به وجود آمده که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد. وي گفت: امسال در دهه فجر شاهد افتتاح سه پروژه مهم آب درمانی گل گیر، بیمارستان نمره 2 و مجتمع ورزشی کارگران خواهیم بود. ايشان با بیان این که صنعت گردشگری می تواند وضعیت اشتغال را از وابستگی به نفت خارج کندگفت: پروژه آب درمانی گل گیر در این راستا تاثیر مستقیم خواهد داشت.

فرماندار مسجدسليمان درخصوص بیمارستان نمره 2 با اشاره به نام این بیمارستان که 22بهمن می باشد اقتتاح آن را همزمان با دهه فجر نوید بخش خواند و از کلیه دستگاه هایي که با تعاملات درون بخشی با شبکه بهداشت شهرستان همکاری داشتند تشکر و از برنامه ریزی شبکه بهداشت و درمان جهت افتتاح این پروژه قدردانی کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس شوراي تأمين مسجدسليمان همچنین افتتاح مجتمع ورزشی کارگران در ایام الله دهه فجر را یکی دیگر از پروژه ها برشمرد و یادآور شد که این پروژه نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب در زمینه ورزش خواهد داشت و از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست تا این پروژه را تادهه فجر امسال آماده بهره برداری نماید. فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: امروز توجه ویژه و حمایت دکتر مقتدایی استاندارمحترم به مسجدسلیمان به ویژه در بحث راه اندازی فرودگاه با اختصاص 20میلیلرد تومان خود یکی از نشانه های تلاش دولت تدبیر و امید برای برون رفت از مشکلات مسجدسلیمان است.

فرماندار با تذکری به شرکت بهره برداری نفت و گاز در خصوص مسائلی همچون طرح جابجایی مناطق آلوده و پاکسازی مناطق تخلیه شده، ضمن حمایت از تیم نفت، خواستار تعیین تکلیف حرائم و پروژه های عام المنفعه نفت و رفع مشکلاتی که برای شهروندان در این زمینه به وجود آمده شد وی با اشاره به همایش نماز گفت: اولین بار است که دولت با این حجم در برنامه نماز ورود کرده که منشاء خیر می باشد و از همه دست اندرکاران ضمن تشکر خواست حضوری پررنگ در همایش نماز داشته باشند.

مهندس گوروئي با تذکری جدی به اداره صنعت ، معدن و تجارت خواستار نظارت بر اصناف علی الخصوص صنف خبازان شد. رييس شوراي آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی مدارس شهرستان از همه دستگاههای اجرایی خواست در این امر آموزش و پرورش را یاری کنند تا سطح کیفیت آموزش در شهرستان ارتقاء یابد که نتیجه آن را همه شهروندان مسجدسلیمان حس خواهند کرد. فرماندار مسجدسليمان در پايان سخنان خود با بیان این که رسانه های شهرستان یکی از قوی ترین  مجموعه های رسانه ای استان  هستند از صداقت و همراهی خوبی که در خصوص رفع مشکلات شهرستان دارند تشکرکردند و از مدیران خواستند از ظرفیت رسانه هاي شهرستان حداکثر استفاده را ببرند. وی در آخر ضمن یادآوری تکریم ارباب رجوع گفت: مردم مسجدسلیمان  مردم فهیم هستند و وقتی ببینند مدیرانشان دلسوزانه در مسیرشان گام برمی دارند همراهی خواهند کرد.

IMG_4318

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. درود بر فرماندار محترم مسجدسليمان. ما كه راضي هستيم از تلاش شما انشالله كه خداوند هم از شما راضي باشد

  2. آقاي گوروئي در مصاحبه دكتر نژاد سلامي بحث ساخت و سازهاي بي رويه حول و حوش بيمارستان نمره دو به ميان آمد به اعتقاد م نبايد با قدرنت جلو اين مسئله گرفته شود چرا كه اگر الان اين كار صورت نگير مشكلات بسياري در آينده به وجود خواهد آمد… اميدوارم متولي اين كار به جد پيگيري كند و شما نيز به سادگي از اين مسئله نگذريد و از آقايان توضيح بخواهيد…. به هر حال ممنونم از پيگيري هاي شما بي شك زحمات شما بر هيچكس پوشيده نيست و مردم تحرك و تحول را در مسجدسليمان مشاهده مي كنند… از شما و حضرت حجت الاسلام اميني و دكتر جليلي به خاطر اين زحمات قدرداني مي نمايم. همچنين از جناب دكتر مقتدايي كه يقيناً ايشان هم نقش پر رنگي در تحول مسجدسليمان داشته اند.

  3. سلام آقاي مرادي ممنون از اين كه ما را در جريان تازه ترين اخبار مسجدسليمان قرار مي دهيد. من يكي از خوانندگان هميشگي شما و پيگير خبرهاي مسجدسليمان هستم. از شما و بچه هاي باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم. خواهش مي كنم ما را در جريان آخرين وضعيت فرودگاه مسجدسليمان قرار بدهيد. در صورت امكان گزارش تصويري هم بگذاريد چون هر روز يه جور خبر به گوش ما مي رسد.
    با تشكر نسرين از فرانكفورت آلمان

  4. فرماندار محترم . تشکر امیدوارم با همت جنابعالی سرعین خوزستان سریعتر راه بیفته. تا هموطنان. هم استانهایها. خصوصا عزیزان شهرستان مسجدسلیمان که هیچ جایی برا تفریح ندارند. بتونن استفاده کنن. و همه ما تا حدودی از افسردگی مزمن نجات یابیم. فرماندار محترم جاده گلگیر تا مسجدسلیمانو هم پیگیری فرمایید. خیلی چاله چوله داره…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.