• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

استرس‌هایم کار خودش را کرد

  • کد خبر : 11294
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به دلیل عارضه قلبی هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، با اشاره به بهتر شدن وضعیت جسمانی اش، گفت: اکنون در کنار تیم هستم و برای بازی با پدیده آماده می شویم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به دلیل عارضه قلبی هفته گذشته در بیمارستان بستری شده بود، با اشاره به بهتر شدن وضعیت جسمانی اش، گفت: اکنون در کنار تیم هستم و برای بازی با پدیده آماده می شویم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: یک ماه قبل از این که هدایت تیم را بر عهده بگیرم، یکی از رگ های قلبم مسدود شده بود که در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفتم و در قلبم فنر کار گذاشته شد ولی پس از آن دوران نقاهتم را سپری نکردم و استراحت کاملی پس از عمل نداشتم و بعد از آن هم که هدایت تیم را برعهده گرفتم.

وی افزود: به هر حال در فوتبال استرس و فشار زیاد است، به ویژه در تیم ما که شرایط خوبی ندارد. فشارها جایی کار خودش را کرد و من شب بازی با سایپا در قفسه سینه ام احساس درد داشتم و صبح روز مسابقه به بیمارستان مراجعه کردم و وقتی پزشکم من را معاینه کرد، گفت که باید بستری شوی و هر چه از او خواستم که دو ساعت برای مسابقه کنار تیمم باشم، این اجازه را به من نداد. پزشکم حتی اجازه نداد که از طریق تلویزیون هم بازی را نگاه کنم. 24 ساعت بعد هم که از بیمارستان مرخص شدم پزشکم به من گفت که این فشار و استرس را باید یا از بین ببری یا کم کنی و قلب است و مراقبت می خواهد. به هر حال باید دید که خدا چه می خواهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: اکنون هم وضعیتم خوب است و خدا را شکر مشکل خاصی ندارم و بالای سر تیمم هستم و از آن جدا نیستم. روز گذشته هم تمرین داشتیم و برای بازی با پدیده آماده می شویم. دیدار روز گذشته پدیده مقابل نفت تهران در جام حذفی را هم دیدم که این تیم هم بنا به دلایل خاصی یک سری تغییرات داشت.

وی افزود: پدیده تیم خیلی خوبی است و از نظر فیزیکی، تیم بسیار قوی است و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است. این تیم در سال اول حضورش در لیگ برتر، توانسته تا این مرحله از جام حذفی بالا بیاید و در لیگ برتر هم جایگاه نسبتاً بدی ندارد. این تیم از بازیکنان خیلی خوبی هم بهره می برد.

مکوندی خاطر نشان کرد: ما در بازی با پدیده علاوه بر دو بازیکن مصدوم‌مان، سه بازیکن سه کارته هم داریم ولی امیدوارم با یک بازی خوب، نتیجه خوبی کسب کنیم، اگرچه سخت است. به هر حال امیدوارم با توجه به این که پس از این دیدار لیگ تعطیل می شود بتوانیم تیم مان را برای ادامه رقابت ها تقویت کنیم.

وی در پایان درباره دیدار هفته گذشته تیمش مقابل سایپا، گفت: هنوز فیلم این بازی را ندیده ام و طبق آنچه که شنیده ام، تیم مان خوب بازی کرده است ولی آن چه برای ما مهم است، گرفتن امتیاز است. این که در بازی های خانگی مان اصلاً امتیاز نگیریم، دردآور و سخت است و شاید به جایی برسیم که تک امتیازها هم برای‌مان حیاتی باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.