• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

شهردارمسجدسلیمان: برخی کارهای انجام شده در نوع خود بی سابقه است

  • کد خبر : 11210
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/کیوان علاسوند: شهردار مسجدسلیمان از توجه ویژه شهرداری به توسعه سرانه فضای سبز این شهرستان خبرداد و گفت: در طول ۱۰ ماه گذشته احداث ۷ بوستان محلی آغاز گردید و تاکنون توانستیم بخشی از آن را به بهره برداری برسانیم و بخشی دیگر در حال احداث است. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/کیوان علاسوند: شهردار مسجدسلیمان از توجه ویژه شهرداری به توسعه سرانه فضای سبز این شهرستان خبرداد و گفت: در طول ۱۰ ماه گذشته احداث ۷ بوستان محلی آغاز گردید و تاکنون توانستیم بخشی از آن را به بهره برداری برسانیم و بخشی دیگر در حال احداث است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خلیل حیدری افزود: با توجه به مشکلات شدید مالی به طور میانگین در هر ۴۳ روز عملیات احداث یک بوستان را شروع کردیم که این آمار در نوع خود بی سابقه است ضمن این که هم زمان هرس زینتی فضای سبز و ۱۵ کیلومتر لوله گذاری قطره ای آب اجرا گردید. مهندس حیدری تسریح کرد: دو نهالستان از سوی این شهرداری راه اندازی شده که نهال مورد نیاز شهر را تامین خواهد کرد. شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: در طول ده ماه گذشته بیش از بیست و هشت پروژه و عملیات عمرانی را اجرایی کردیم که در این راه حمایت و همراهی اعضای شورای شهر کمک زیادی به ما کرد و توفیقات حاصل شده را لطف و عنایت پروردگار و تلاش پرسنل زحمتکش شهرداری می دانیم و سعی کردیم بدور از هر حاشیه ای، زمان و وقت خود را صرف کار کردن کنیم. شهردار مسجدسلیمان اعتبارات هزینه شده این پروژه ها را از محل در آمدهای جاری و عمرانی شهرداری دانست و افزود: پروژه های مذکور شامل آسفالت محلات و تعریض معابد، احداث بوستان ها و افزایش سرانه فضای سبز، احداث بلوار و کانال آب های سطحی و … می باشند، حیدری یکی از پروژه های بسیار خوب شهرداری را تعریض جاده و احداث بلوار ورودی مسجدسلیمان از محور شیخ مندنی برشمرد و گفت: منابع مالی این پروژه از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده که البته در سال جاری مقداری نیز از اعتبارات تملک دارایی ها برای این طرح در نظر گرفته ایم که در جهت احداث فضای سبز اطراف این بلوار هزینه خواهد شد تا زیبایی آن افزایش یابد. شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: راه اندازی ۳ دستگاه جدید اتوبوس یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته است که اهمیت آن به خاطر این است که توانستیم با ساخت این ایستگاهها در داخل شهرداری و یا به تعبیری بومی سازی آن از هدر رفت منابع شهرداری جلوگیری کنیم ضمن این که قبلاًبا احداث برج های روشنایی بوستان های سطح شهر به این مهم دست یافته بودیم.

مهندس حیدری از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار عمرانی از سوی استانداری برای انجام بهسازی، آسفالت معابر و پیاده رو سازی و فضای سبز شهر خبر داد و گفت: با انتخاب پیمانکاران مربوطه طی برگزاری مناقصه تا قبل از عید نوروز شاهد معابر و فضای سبز شایسته تری برای شهروندان فهیم مسجدسلیمان خواهیم بود. شهردار مسجدسلیمان از افتتاح ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی مسجدسلیمان هم سخن گفت و افزود: با راه اندازی این ایستگاه خدمات رسانی به مردم سریع تر انجام خواهد شد و آتش نشانی نیز به صورت یک سازمان مستقل در این شهر فعالیت خواهد کرد. خلیل حیدری مهم ترین کمک شهروندان به شهرداری را پرداخت به موقع عوارض نوسازی دانست و تاکید کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری از سوی شهروندان زمینه خدمات مطلوب تر به آنان از سوی شهرداری را فراهم خواهد کرد.

شهردار مسجدسلیمان در خاتمه گفت: مسجدسلیمان امروز سخت نیازمند توسعه در تمام ابعاد است که قطعاً یکی از مهم ترین راههای توسعه این شهر تعامل بین مسئولان می باشد که ما به سهم خود در شهرداری از ارتباط و تعامل بسیار خوب و دو سویه ای با ادارات و مسئولان مسجدسلیمان برخوردار هستیم و این شرایط می تواند ما را در جهت اهدافمان به منظور حل مشکلات و توسعه شهر کمک کند که بنده جا دارد از تمام مسولان که با شهرداری هماهنگی و رابطه دو سویه بسیار خوبی دارند تقدیر و تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام . هزاران درود بر شهردار فهیم و فعال شهرمان . آقای مهندس حیدری انشا… در خبر بعدی به مردم ، پروژه های بیشتری افتتاح و راه اندازی شوند انشا…

  2. با تشکر و خسته نباشید حضور شهردار محترم و پرسنل آن و قدردانی از زحمات و فعالیتهای عمرانی انجام شده توسط آنها در صورت امکان جهت روشن شدن افکار عمومی برای محلاتی که بوستان یا هر نوع فعالیت عمرانی انجام شده بصورت فهرست وار اشاره فرمایند ممنون می شویم . به امید موفقیت روز افزون برای شما و مسجد سلیمانی آباد .درضمن در مسیر بلوار شیخ مندنی منازلی که در مسیر طرح بودند تخریب و بتازگی عده ای در حریم جاده شروع به ساخت وساز غیر اصولی و یا نصب دکه می نماید لطفا در این خصوص جهت جلوگیری از سوء استفاد و زیباسازی شهر نیز اقدام فرمائید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.