• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

کارکنان نفت مسجدسلیمان آتش ها را خاموش می کنند

  • کد خبر : 11178
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در دوره آموزشی با انواع آتش و خاموش کننده های آن آشنا شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دوره و کارگاه اموزشی آشنایی با انواع آتش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در دوره آموزشی با انواع آتش و خاموش کننده های آن آشنا شدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دوره و کارگاه اموزشی آشنایی با انواع آتش و خاموش کننده ها جهت کارکنان این شرکت برگزار شد.

در این دوره آموزشی که به مدت 16 ساعت و در 2 روز برگزار شد 45 نفر از کارکنان واحدهای مختلف این شرکت حضور داشتند و مفاهیمی همچون موارد موثر در ایجاد آتش سوزی، منابع اشتعال، طبقه بندی آتش ها و واکنش های زنجیره شیمیایی را از مدرس مربوطه فرا گرفتند.

فازهای آتش و آشنایی با تاریخچه و رفتار آتش و مکانیزم های انتقال حرارت، انواع خاموش کننده ها از جمله مواردی بودند که توسط امیر حسین بنی نجاریان مدرس این دوره به شرکت کنندگان آموزش داده شد. شرکت کنندگان در این دوره آموزشی سپس با حضور در کارگاه عملی، آموخته های فرا گرفته شده و نحوه خاموش کردن انواع آتش را به مرحله اجرا در آوردند. این دوره آموزشی به همت اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) این شرکت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.