• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

مدير كل ثبت و احوال: کیفیت خدمات ارتباط مستقیمی با رضایتمندی مردم دارد

  • کد خبر : 1117
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس مریدی مدير کل به همراه معاون حقوقی و سجلی از ثبت احوال شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد. مهندس مریدی در این بازدید، لزوم توجه به خدمات با کیفیت تر را یادآور شد و گفت: کیفیت خدمات، ارتباط مستقیمی با رضایتمندی مردم دارد. وی همچنین بر رعایت نظم و انضباط و تاثیر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس مریدی مدير کل به همراه معاون حقوقی و سجلی از ثبت احوال شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد. مهندس مریدی در این بازدید، لزوم توجه به خدمات با کیفیت تر را یادآور شد و گفت: کیفیت خدمات، ارتباط مستقیمی با رضایتمندی مردم دارد. وی همچنین بر رعایت نظم و انضباط و تاثیر آن در افزایش سرعت در ارائه خدمات تاکیدکرد. مهندس مريدي در ادامه ضمن بررسی روند و سرعت عمل در ارائه خدمت به مردم بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد. ايشان حفظ و تقویت روحیه خدمت به مردم و انظباط کاری را از اهداف مهم اين بازدیدها بیان کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.