• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

با حكم مهندس پيرامون:
واحد صدور کارت نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد

  • کد خبر : 11112
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با برگزاری آیینی واحد صدور کارت شناسایی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آیین افتتاح و راه اندازی واحد صدور کارت پرسنلی این شرکت صبح امروز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با برگزاری آیینی واحد صدور کارت شناسایی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افتتاح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آیین افتتاح و راه اندازی واحد صدور کارت پرسنلی این شرکت صبح امروز و با حضورصفرعلی فاتحی رئیس صدور کارت حراست شرکت ملی نفت ، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از روسای واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد.

با افتتاح این واحد که سومین واحد صدور کارت کارکنان درمیان ستاد و شرکت های تابعه مناطق نفتخیز جنوب محسوب می شود مشکلات پرسنل این شرکت جهت مراجعه به اهواز و تمدید یا صدور کارت شناسایی از میان برداشته می شود.

از دیگر اهداف راه اندازی این واحد همچنین صدور کارت های شناسایی از جنس pvc که دارای ماندگاری و طول عمر بیشتری در مقایسه با کارت های کاغذی موجود هستند ، افزایش ضریب امنیتی و حذف امکان جعل توسط جاعلان ، سهولت در حفظ و نگهداری ، تسهیل در تردد و همچنین امکان استفاده از آن در دستگاه های کنترل تردد و حضور و غیاب می باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 9 شرکت تابعه مناطق نفتخیز جنوب می باشد که در گستره ای به وسعت 27000کیلومتر مربع در شهرهای شمالی استان خوزستان و بخشی از استان ایلام فعالیت می کند. ستاد این شرکت در شهر مسجدسلیمان واقع است و مسافت آن با اهواز؛ مرکز استان خوزستان و ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 125کیلومتر می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.