• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مهندس علي عيديوندي:
بهره برداری از جاده خروجی پل تمبی تا ۲ ماه آینده

  • کد خبر : 11103
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: پروژه جاده خروجی پل تمبی تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی وندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: پروژه جاده خروجی پل تمبی تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی وندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد. وی افزود: طول این جاده ۱۱۰۰ متر است و تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن صرف شده است. عیدی وندی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات ملی بوده است و ساخت این پروژه از مردادماه …

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: پروژه جاده خروجی پل تمبی تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد. وي اظهارکرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی دارد. ايشان افزودند: طول این جاده ۱۱۰۰ متر است و تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

عیدی وندی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات ملی بوده است و ساخت این پروژه از مردادماه امسال آغاز شده است. وی عنوان کرد: احداث پل تنگه ۳ از دیگر پروژه های در دست اجرا است که هم اکنون پیشرفت ۳۰ درصدی دارد. مهندس عیدی وندی ادامه داد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد. وی در ادامه انجام اقدامات ایمن سازی و بازگشایی میدان دید و اصلاح نقاط حادثه خیز نقاطی از جاده اندیکا و محور مسجدسلیمان ـ هفتکل را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری برشمرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب مهندس عیدیوندی سلام وعرض ادب واقعا فاجعه است 800مترجاده این بودجه هنگفت چه خبراست ؟؟؟؟؟واقعا اگراین شهر دلسوزی داشت میبایست این بودجه بطورکارشناسی هزینه می شدواین کار دوماه است آیاوظیفه نماینده قانون گذاری ونظارت برحوزه استحفاظی نیست ؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.