• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

مدافع آرژانتینی در تمرینات نفت مسجدسلیمان شركت مي كند

  • کد خبر : 11094
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدافع اهل آرژانتین در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرکت می‌کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: این بازیکن دیروز وارد مسجدسلیمان شد و قرار است از عصر امروز که اولین جلسه تمرینی ما پس از سه روز استراحت است، در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدافع اهل آرژانتین در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شرکت می‌کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: این بازیکن دیروز وارد مسجدسلیمان شد و قرار است از عصر امروز که اولین جلسه تمرینی ما پس از سه روز استراحت است، در تمرینات‌مان شرکت کند. او چند روزی در تمرینات ما حضور خواهد داشت و پس از بررسی عملکردش، اگر مورد پسندمان واقع شد، باشگاه در خصوص قرارداد با وی صحبت می‌کند.

وی بیان‌کرد: شرایط ما در این‌جا از نظر اسکان آن‌قدر فراهم نیست که بتوانیم چند بازیکن را برای بررسی در تمرینات‌مان، دعوت کنیم و به همین منظور مجبور هستیم نهایتاً یکی، دو بازیکن را با یکدیگر در تمرینات‌مان جهت بررسی، داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فیلم بازی چند بازیکن دیگر نیز به دست‌مان رسیده است ولی همان‌طور که گفتم با توجه به این‌که شرایط ‌مان در این‌جا خاص است و مانند تیم‌های اهوازی و تهرانی شرایط ‌مان برای اسکان این بازیکنان فراهم نیست، بازیکنان را با تامل برای حضور در تمرینات‌مان دعوت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با سلام و خسته نباشید خدمت بهروز خان مکوندی

    .اینکه امکانات شهر مسجدسلیمان کم است شکی نیست ولی دامن زدن به این موضوع بجز فراری دادن بازیکنان مطرح و ترسیم شکلی بد از شهر در ذهن همگان سودی ندارد.

  2. سلام
    خدمت بهروز مکوندی عزیز

    من یکی از طرفداران شما هستم و نظر صادق را کاملا تایید می کنم شما بیش از حد درباره بی امکانات بودن شهر و اینکه بازیکن خوب به این شهر نمیاد صحبت می کنی.بهتر است بر روی تیم تمرکز کنی و به خودت و تیم روحیه بدهی….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.