• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

گفتگو با محمدرضا مظفری بابادی از كاركنان قديمي شركت نفت
بايد از نخبگان مسجدسليمان براي پيشرفت مسجدسليمان استفاده كرد

  • کد خبر : 11091
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا مظفری بابادی متولد سال 1345 فوق لیسانس رشته مهندسی برق قدرت (عضو انجمن مهندسین برق الکترونیک ایران ) كه در سال 1364 به استخدام شرکت ملی حفاری ایران در آمد و چندسالی در مناطق نفتخیز منطقه مسجدسلیمان واحد تعمیرات مشغول به كار بود. وي در سال 75 به شرکت پتروشیمی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا مظفری بابادی متولد سال 1345 فوق لیسانس رشته مهندسی برق قدرت (عضو انجمن مهندسین برق الکترونیک ایران ) كه در سال 1364 به استخدام شرکت ملی حفاری ایران در آمد و چندسالی در مناطق نفتخیز منطقه مسجدسلیمان واحد تعمیرات مشغول به كار بود. وي در سال 75 به شرکت پتروشیمی اصفهان منتقل و در حال حاضر نيز در شرکت ملی پالایش و پخش مشغول به كار مي باشد. مظفري بابادي دوران دبستان خود را در مدرسه هفده دی ریل وی و کوی شهید لرستانی (مال شنبه) دوره راهنمایی را در مدرسه راهنمایی رازی کولر شاب، دوره دبیرستان را در دبیرستان سینا و شبانه در دبیرستان انقلاب نمره چهل سپري كرد. ايشان به عنوان يكي از كارشناسان خبره نفت فعاليت هايي هم در حوزه هاي مختلف سياسي، اجتماعي داشته است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ارتباط با وضعيت مسجدسليمان گفت: به اعتقاد من مسجدسليمان داراي نخبگان بسياري ست كه مي توان از اين پتانسيل براي پيشرفت مسحدسليمان به بهترين نحو استفاده كرد. ايشان ادامه داد: به نظر شما چرا تمام نخبگان از مسجدسليمان مهاجرت كرده اند. يكي از دلايل آن كمبود امكانات در شهر است كه باعث مهاجرت مردم به شهرهاي ديگر مي شود. وي ادامه داد:

اگر وضعيت اشتغال در شهرستان بهبود يابد ديگر دليلي ندارد كه جوانان ما براي بهبود زندگي خود به شهرهاي ديگر مهاجرت نمايند. به آمار كه نگاه كنيد متوجه خواهيد شد نزديك به 44 درصد آمار بيكاري براي مسجدسليمان يك فاجعه است. بابادي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: شما مظلوميت را در اين تيم مي توانيد مشاهده كنيد. تيمي كه با هزاران نفر هوادار يكي از تيم هاي پر طرفدار در سطح كشور محسوب مي شود. شما نگاه كنيد تمامي بختياري هاي سراسر كشور دل شان براي اين تيم مي تپد اما متاسفانه دارد به اين تيم ظلم مي شود. چرا بايد به تيم نفت تهران اين همه بودجه اختصاص بدهند و در مقابل نفت مسجدسليمان اين همه مظلومانه براي كوچك ترين هزينه هاي خود با مشكل مواجه شود. فرق اين دو تيم چيست؟ غير از اين است كه لابي آن ها قوي تر است و گرنه هر دو اين تيم ها متعلق به وزارت نفت مي باشند…

ايشان ادامه دادند: به صورت كلي راههای توسعه ورزش عبارت است از تخصیص منابع مالی به صورت انگیزه دار و با معنا وقتی می بینیم که بهترین ورزشکاران کشتی، گلف، اسب دوانی، فوتبال، وزنه برداری در مسجدسلیمان بوده پس باید به ورزش حرفه ای اهمیت داد و منابع مالی محکم و برنامه ریزی شده توسط متخصصان مربوطه آن ایجاد کرد. وقتی می بینیم کم ترین بودجه مالی فوتبال لیگ برتر را نفت مسجدسلیمان دارد و از ورزشکاران مطرح و صاحب نام گلف دعوت به تیم ملی می شود جای تاسف دارد …. دریغ از مجموعه های ورزشی دولتی و یا حتی خصوصی در این شهر بزرگ و نفت خیز که روزانه 35 هزار بشکه تولید نفت آن است… ايشان ادامه داد عقب ماندگي شهر به دلیل نبود منابع مالی است، ایشان می گوید: اگر عوارض شرکت ها به شهرداری داده شود تازه به درست کردن پارک تفریحی و فضاهای سبز و جدول کاری شهر می رسیم… شما نگاه كنيد چقدر به روستاییان و عشایر غیور شهرستان و توابع توجه شده است؟ چه كارهاي عملي و زير بنايي در اين مناطق انجام شده است؟ تا الان طرح هادی چقدر در روستاهای مسجدسلیمان، لالی اندیکا و هفتکل اجرا گردیده است؟

بودجه طرح هادی 1300 هزار و سیصد میلیارد تومان در کل کشور است. تا الان چقدر از این بودجه خرج توسعه روستاهاي ما شده است. چه شرايطي را براي بهبود مسکن روستائیان فراهم كرده ايم. توسعه کشاورزی، دامداری و دامپروری و تولید لبنیات از روستاهای مسجدسلیمان چقدر بوده است؟ بايد با آمار و ارقام اين مسائل اطلاع رساني شود. آيا در شهر مسجدسلیمان کار زیر بنایی اقتصادی،فرهنگی، اجتماعی به خوبي صورت گرفته است؟

چرا مثل گذشته در مسجدسليمان كه هنرستان شرکت نفت و ارتش وجود داشت ديگر وجود ندارد. اصلاً چه عاملي باعث برچيده شدن اين مراكز شد؟ اين ها سؤالاتي ست كه مسئولين بايد از خود بپرسند. عامل اين كم كاري ها چه بوده است؟ وي ادامه داد: يكي از مديران گفته است: گاز مسجدسلیمان در ماهشهر 2000 شغل ایجاد کرده اصلاً به مسجدسلیمان چه رسید؟ و چقدر برای مسجدسلیمان شغل ایجاد کرده است؟

مظفري بابادي ادامه داد: باید فرودگاه داشته باشیم، جاده درست کنیم هتل بسازیم، راه آهن احداث کنیم تا بتوانیم سرمایه گذار را وارد این شهر کنیم البته اين چیزها را شهر مسجدسلیمان و لالی صد سال پیش داشته و سند آن اولین فرودگاه در ایران فرودگاه شرکت نفت اولین بار در شهر مسجدسلیمان و لالی با وسع آن زمان و سرمایه آن دوران وجود داشته است. مسجدسلیمان اگر هتل ندارد به دلیل این است كه سرمايه گذار انگيزه اي براي كار در اين شهر ندارد… وي در پايان سخنان خود ابراز اميدواري كرد با توکل به خداوند و امام عصر(عج) و در سایه سار ولایت بتوانیم آینده بهتری برای کشور و مسجدسلیمان رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 44در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 44
  1. صحبت هاي خوبي بود. امیدواریم آقای مظفری بتواند در حل مشکلات عديده شهرمان با برنامه هایشان كمك كنند. با شناختی که از ایشان دارم اين توانایی را دارد.

  2. درود بر شما مهندس مظفری.
    حرف دل همه مردم مسجدسلیمان را زدی.

  3. سخنان بسیار زیبایی بودند. از اینکه به مشکلات شهرمان توجه می کنید ممنونیم.

  4. با سلام و احترام….
    خداوند پشت و پناهتان مهندس مظفری بابادی

  5. بايد از اين نخبگان نهايت استفاده و بهره وري را برد. ما در سراسر كشور افراد نخبه مسجدسليماني فراوان داريم يكي بايد باشد و آن ها را دور هم جمع كرد.

  6. ایشالا مردانی از جنس شما در راس امور قرار گیرند…
    از سخنان شما حمایت میکنیم…..

  7. مدیر محترم سایت خواهشمند است مطلب ذیل در پاسخ نظر نصیر دشتگل wrote on 4 آذر, 1393, 8:42
    درج گردد :
    با سلام و تشکر ، بدون تردید احترام گذاشتن به نظر جوانان و اجرایی شدن آن از اهم امور است و البته اینجانب طرحهایی برای دورهم جمع کردن نخبگان در شهر مسجد سلیمان ، لالی و اندیکا و هفتکل ، دارم و در آینده نزدیک آنها را به منصه ظهور خواهم رساند .

  8. اقای مهندس بابادی صحبتهای شما عالیه.
     مسجد سلیمان واقعا به همچین اندیشه ها و انسانهای دلسوزی نیازمنده.
    خیلی ممنون. موفق باشید.

  9. با سلام و تشکر از تمامی کسانیکه با گذاشتن کامنت اینجانب را مورد لطف قراردادند . ضمناً به استحضار میرساند که بزودی از طریق وبلاگ شخصی خودم با آدرس mohammadrezababadi.blogfa.com ارتباط بیشتری با شما جوانان دلسوخته و شایسته برقرار خواهم نمود . امیدوارم که توفیق داشته باشم تا در وبلاگ مذکور از دیدگاههای شما بیشتر استفاده نمایم .

  10. سلام آقای مهندس مظفری…
    از بیکاری خسته شدیم….
    کسی صدای ما جوانان خوزستانی رو نمیشنوه…
    هر روز امیدمون کمتر و کمتر میشه…

  11. شجاعت شما قابل تحسین است…
    آیا به فکر آثار باستانی و صنعت توریسم مسجد سلیمان هم هستید؟؟؟
    با تشکر

  12. حرفای شما را باور دارم.

  13. انشاالله که شهرمان آباد و مشکل بیکاری جوانان شهر مرتفع گردد…

  14. جناب آقای مظفری
    باتشکر از صحبت های جنابعالی
    واقعا کمبود هتل در شهرمان احساس می شود

  15. باسلام خدمت آقای مظفری
    خواستم ببینم چه برنامه هایی برای معضل بیکاری دارین؟

  16. من از دانشجویان دانشگاه آزاد هستم . حرف های شما حرف دل همه دانشجویان است .امیدوارم در عمل نیز اینچنین باشد.

  17. انشاالله که به حرفهایتان پایبند باشید.
    ممنون

  18. درود برشما

  19. به امید خدا.

  20. من بیکارم . تورو خدا lمسئولين به داد بیکارای شهرمون برسین.

  21. چرا خودت رفتی اصفهان؟

  22. سلام ودرود برشما مهندس مظفری که باعث افتخار این شهرواستان مان هستی ……..

  23. سلام آقای مظفری مطلب جالبي بود.
    مسجد سلیمان به مسجدسليماني هاي نخبه اي مثل شما نیازم دارد… اميدوارم همه مسجدسليماني هاي خارج از شهر پيشنهاداتشان را براي كمك به مسجدسليمان ارائه دهند.
    با آرزوی موفقیت

  24. با سلام خدمت آقای مهندس مظفری بابادی
    وضعیت بیکاری و اشتغال در این شهر بسیار بد است…
    حقوق و مزایای پایین و به هیچ وجه امنیت شغلی نداریم…

  25. با سلام
    درود بر شما مهندس مظفری

  26. خدمت دوست قدیمی خودم سلام عرض میکنم .

  27. سلام جناب مظفري مطالب و ديدگاه هاي شما رو مطالعه كردم از نگاه دور بينانه و آينده نگر و همچنين مثبت انديشي در مورد اين شهر كه داراي پتانسل بسيار است لذت بردم براي شما آرزوي توفيق روز افزون دارم

  28. با سلام و عرض ادب،
    ابتدا میخوام از باشگاه روزنامه نگاران مسجد سلیمان تشکر کنم که متن این گفتگوی ارزشمند رو در سایت منتشر کردن…
    بنده افتخار آشنایی با مهندس مظفری بابادی رو از سالها پیش دارم…
    این شیرمرد بختیاری دلی دارد مانند آیینه، پاک و زلال و قلبی دارد مهربان…
    برایتان توفیقات روزافزون را از خداوند منان مسئلت دارم…

  29. عرض سلام و ادب خدمت جناب آقای مهندس مظفری توفیقات روزافزون شماراازخداوندمتعال خواستارم.

  30. با سلام و خسته نباشید
    یه سوال دارم خدمت نخبه محترم
    اول شما درسال چندروزش رودرکنارمردم مسجدسلیمان هستید
    دوم اینکه شما بعنوان نخبه تا الان برای رفع حداقل یک مشکل کوچک از این شهر چه کاری انجام داده اید
    سوم اینکه آیا شما تا الان محلاتی رو همچون لین مستضعین ،تلخاب، زیرتانکی نفتون و…. رو از نزدیک دیده اید
    یا اینکه فقط عید و روزهای تعطیلتون رو برای رفع تکلیف وشاید هم برای دیدن اقوام خود با ماشین آنچنانیتون مسجدسلیمان رو بعنوان یک شهرگذری برای اقامت دربین اقوام خود در شهرستان لالی انتخاب کرده باشید
    چهارم اینکه تا الان تلاش کردید تا یک سرمایه گذار را بعنوان سرمایه گذاری به مسجدسلیمان بیاورید
    کدام خیر را متقاعد کردید مسجدسلیمان نیاز ورود خیرین جهت احداث مکانهای آموزشی،درمانی ،خدماتی میباشد.

  31. در پاسخ به دوست عزیز اولا من خودم در محله ی زیر تانکی نفتون لین 17و10 زندگی کرده ام
    در تلخاب به صورت کارگری پست ومهندسی ارتش کار کرده ام و به دلیل تعهداتی که به شرکت نفت درحال حاضر هر کارمندی دارد هر کجا که صلاح دید دارد منتقل مینمایید خیرین را باید از طریق پیدا کردن مشکلات مربوط و توسط دوستانی که درمسجد سلیمان جشنواره وهمایش میگذارند اطلاع رسانی کنندو اینجانب هم در همایش ها تاکنون به عنوان مهمان شرکت نداشته ام ودر خصوص سر زدن به شهر مشجد سلیمان تنها به خاطره وظیفه ی صله رحم نبوده است بلکه وابسته بودن به خاک آن است
    باتشکر ازجناب امیر اردلان هموله

  32. سلام
    شش ماه است که خدمت نظام وظیفه ام تمام شده,فارغ التحصیل رشته مکانیک هستم به هر جا برای کار مراجعه کردم موفق نشده ام. این بیکاری برایم آزار دهنده است.

  33. باسلامخدمت مهندس عزیز…..لطفا درخصوص فعالیتهای اجتماعی وسیاسی خود بیشتر توضیح دهید چون در خبرفقط اشاره شده بود باتشکر

  34. با سلام خدمت مهندس بزرگوار

    برنامه های حضرتعالی رامطالعه نمودم .بسیارجامع وراهبردی بود

    امیدوارم در به یاری حق و در سایه حضرت ولی عصر موفق و پیروز شوید

  35. با سلام
    جناب مهندس مظفری 
    از فعالیتهای دلسوزانه جنابعالی در شرکت نفت با خبر هستم .و به توانمندی های شما ایمان دارم
    موفق باشید .

  36. با سلام و عرض ادب و احترام
    با خواندن صحبت های شما برای آبادانی این شهر متوجه شدم که هنوز هم انسان های دلسوزی هستند که قلب و روحشان برای گوشه گوشه این آب و خاک می تپد.
    صحبت های بسیار ارزنده و درخور و قابل توجهی هستند……
    توفیق روز افزون شما را از خدای منان خواستارم.

  37. باسلام و تهیت الهی
    به استحضار همشیریان عزیزم میرساند از اینکه بنده را مورد لطف و عنایت خودجوش خودتان قرار داده اید صمیمانه تشکر میکنم و انشاء الله در آینده و به یاری خداوند متعال , همراه با نخبگان عزیز و دعای خیر خانواده شهداء شاهد پیشرفت شهر مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا و هفتکل خواهیم بود………

  38. باسلام به نخبه عزیزاقای مظفری بااشنایی که ازجناب عالی دارم وپشتکارتان که همکنون درپخش فراوردهای نفتی دارین میتوانید برای مردم منطقه خود مفید قرار بگیرید انشا….مثل همیشه موفق باشید

  39. درود بر جناب مهندس مظفری

  40. با سلام
    جناب مهندس مظفری
    با تشکر از صحبت ها و همچنین دیده ریز بینانه که در مورد مشکلات و کمبودهای شهرتان  دارید. امیدوارم در راهی که در جهت بهبود وضعیت کنونی شهر است پیروز و سربلند باشید

  41. سلام
    .لحن بیان ساده و مدبرانه شما را دوست دارم.انشاالله مسجد سلیمان با حضور نخبگان پیشرفت کند.
    خداوند پشت و پناهتان مهندس مظفری

  42. به نظر من کسی میتونه مشکل این شهر رو حل کنه که بین این مردم زندگی کرده و میکنه..ودر حقیقت مشکلات رو از نزدیک لمس کرده….وگر نه اقای مهندس مظفری که قابل احترام نیز هستند بیست سال است از این شهر رفته اند و نمیتوانند بر اساس اینکه مشکلات شهر را شنیده اند ان راحل کنند…مسجد سلیمان تفکرات جدید ایده های جدیدمیخواهد…چون مشکلات جدیدی اضافه شده که مهم ترند..

    ای کاش مهندس مظفری عنوان میکرد برای حل مشکل بیکاری جوانان چه تدبیری دارد…و چگونه…ایا عملی هست یا نه.؟؟؟

  43. آقای مظفری مردی راسخ غیور و باخدا هستند امیدوارم با استناد به آیه 125 سوره مبارکه آل عمران با دیدی مثبت قدم در این راه نهاده و موفق و پیروز و سربلند شوند. بنده مسجدسلیمانی نیستم ولی ای کاش افرادی مثل ایشون شهر ما داشت. مسجد سلیمانیها با دید باز رای بدید

  44. باسلام از خداوند منان برای همه کسانی که صادقانه ومتعهدانه پیگیر مشکلات معیشتی مردم هستند.ودر صددحل آنها درحد وسع وتوان خوود برآمدند.آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.مهندس مظفری عزیز خواهشمندم حل مشکل بیکاری جوانان منطقه وتوسعه رونق اقتصادی وتجاری آن را درسرلوحه برنامه های خود قراردهید وبه جدپیگیر وکوشا باشید.از خداوند برای شما سربلندی وموفقیت آرزومندم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.