• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

براي ماندن در ليگ بايد مجموع امتیازاتمان را به 32 برسانیم / پیروزی بر ملوان برای ما 6 امتیازی بود

  • کد خبر : 11040
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

ما در پنج بازی اخیر هشت امتیاز گرفته‌ایم و اگر بتوانیم در 15 بازی باقی مانده مجموع امتیازاتمان را به 32 برسانیم می‌توانیم در لیگ بمانیم. اگر ان‌شاءالله در لیگ بمانیم برای سال آینده برنامه‌ ویژه‌ای داریم تا تیم را تقویت کنیم. شهر ما از پتانسیل بالایی برخوردار است که می‌تواند در لیگ مثمرثمر باشد. […]

ما در پنج بازی اخیر هشت امتیاز گرفته‌ایم و اگر بتوانیم در 15 بازی باقی مانده مجموع امتیازاتمان را به 32 برسانیم می‌توانیم در لیگ بمانیم. اگر ان‌شاءالله در لیگ بمانیم برای سال آینده برنامه‌ ویژه‌ای داریم تا تیم را تقویت کنیم. شهر ما از پتانسیل بالایی برخوردار است که می‌تواند در لیگ مثمرثمر باشد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است پیروزی تیمش برابر ملوان شش امتیازی بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره پیروزی تیمش برابر ملوان اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم مقابل ملوان به پیروزی برسیم اما وضعیت تیم ما هنوز مثل سابق است. هنوز نیاز به کار داریم و باید با تلاش بیشتر سعی کنیم نتایج بهتری بگیریم.

وی افزود: در نیمه اول بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و تیم حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد ولی با گذشت زمان توانستیم بازی را کنترل کنیم تا این که بین دو نیمه نکاتی را به بازیکنانم گوشزد و در نیمه دوم روند بهتری را طی کردم. ما استحقاق پیروزی را داشتیم. این بازی برای ما شش امتیازی بود.

مکوندی در ادامه درباره جذب بازیکن جدید نیز گفت: یک دروازه‌بان بلغاری جذب ‌کرده‌ایم و قصد داریم یکی، دو بازیکن دیگر را هم جذب کنیم. البته به باشگاه گفته‌ام اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنیم باید بازی او را ببینم. از روی سی‌دی بازیکن انتخاب نمی‌کنم، زیرا دوست ندارم در انتخابم دچار اشتباه شوم و بازیکنی را بگیرم که توان فنی لازم را ندارد. متاسفانه بازیکنان ایرانی نامدار به شهر ما نمی‌آیند. مسجدسلیمان از امکانات کمی برخوردار است و بازیکنان علاقه‌ای ندارند، به این جا بیایند.

مکوندی تصریح کرد: ما در پنج بازی اخیر هشت امتیاز گرفته‌ایم و اگر بتوانیم در 15 بازی باقی مانده مجموع امتیازاتمان را به 32 برسانیم می‌توانیم در لیگ بمانیم. اگر ان‌شاءالله در لیگ بمانیم برای سال آینده برنامه‌ ویژه‌ای داریم تا تیم را تقویت کنیم. شهر ما از پتانسیل بالایی برخوردار است که می‌تواند در لیگ مثمرثمر باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. بهروزخان دمت گرم … به امید خدا هم تو لیگ می مونیم و هم به جایگاه بهتری ارتقاع پیدا می کنیم . در هر صورت دمت گرم برادر بختیاری .

  2. با عرض سلام . خدمت آقا بهروز ، انشا .. با جدیت بیشتر بتوانیم امتیازهای بیشتری کسب کنیم . از تعویض های خوب و بموقع جنابعالی متشکریم . آقا بهروز لطفا روحیه بازیکنان را در هر بازی مثل بازی با فولاد و یا ملوان بالا نگه دارید تا انشا.. بتوانیم سه امتیاز ها را از دست ندهیم . با تشکر فراوان و به امید روزهای بهتر انشا…

  3. سلام.بهروز عزیز تا میتوانی از بازیکنان خوزستانی استفاده کن.ما تا آخرین نفس همراهتیم دلاور.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.