• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

کباب قو در سرزمین نفت/بازگشت فرزاد با دو گل سرنوشت ساز

  • کد خبر : 11003
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – کیوان علاسوند: سوت آغاز تیم های نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی در حالی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان زده شد که هر دو تیم در انتهای جدول روزگار خوبی نداشته و در تلاش برای جدا شدن از جمع قعرنشینان و رسیدن به میانه جدول بودند میزبان بازی را پر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان – کیوان علاسوند: سوت آغاز تیم های نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی در حالی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان زده شد که هر دو تیم در انتهای جدول روزگار خوبی نداشته و در تلاش برای جدا شدن از جمع قعرنشینان و رسیدن به میانه جدول بودند میزبان بازی را پر اشتباه آغاز کرد، هنوز یک دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که اشتباه فاحش میلاد زنیدپور و پاس رو به عقب این بازیکن رافخائی را در موقعیت تک به تک با رضا حیدری دروازه بان نفت قرار داد که شیرجه خوب حیدری مانع از باز شدن زود هنگام دروازه نفت توسط وی شد.

ملوانی ها با ارسال توپ پشت مدافعان وسط نفت قصد داشتند در این فضا رافخایی را صاحب توپ کنند و مزد این کار را در نیمه اول گرفتند. دقیقه ۹ ارسال توپ به پشت مدافعان نفت رضا حیدری را مجبور به خروج از هجده قدم کرد و دفع توپ با دست این دروازه بان در بیرون محوطه جریمه کارت قرمز داور را به همراه داشت تا نفت مجبور شود پیش از هشتاد دقیقه را ده نفر بازی کند. دقیقه ۲۱ فرار فرزاد محمدی مهاجم نفت با خروج ایمان صادقی دروازه بان ملوان از ۱۸ قدم جهت دفع توپ همراه شد که برخورد دروازه بان ملوان با مهاجم نفت، داور را مجاب به گرفتن خطا و اخراج دروازه بان ملوان نکرد تا اعتراض شدید تماشاگران و کادر فنی نفت را همراه داشته باشد. در حالی که ۳۳ دقیقه از بازی می گذشت پاس رو به عقب ناقص سالار زاده مدافع نفت، رافخایی را برای بار دوم و این بار با دیگر دروازه بان نفت رضا محمدی تک به تک کرد که باز هم مهاجم ملوان در مصاف با دروازه بان نفت ناکام ماند.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ملوانی ها در دیگر دقایق باقی مانده نیمه اول هم چند بار صاحب موقعیت های خوبی شدند که نتیجه ای نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با شروع نیمه دوم نفت آهنگ تهاجمی به خود گرفت و در حالی که ۴ دقیقه از بازی می گذشت روی پاس زیبای حسین مالکی توپ به میلاد سلیمان فلاح رسید تا او دروازه ملوان را باز کند. بعد از این گل ملوان آرام آرام خود را به دروازه نفت نزدیک کرد و با اصرار به بردن توپ به جناح چپ نفت و ارسال از این جناح بر روی دروازه حریف سر انجام به گل رسید و در دقیقه ۷۴ پاس جلال رافخایی را محسن یوسفی با یک ضربه سر شیرجه ای به گل تساوی تبدیل کرد . نفتی ها که دوست نداشتند در مقابل بیش از ۸ هزار تماشا گر خودی سه امتیاز را از دست بدهند به روی دروازه حریف یورش بردند تا این که در دقیقه ۸۲ ارسال بازیکنان نفت بر روی دروازه ملوان باضربه فرزاد محمدی به گل دوم تیم نفت منجر شد .

ملوان با خوردن گل دوم باز هم برای جبران گل جلو آمد و بالاخره در دقیقه ۸۸ محسن یوسفی با استفاده از تعلل مدافعان نفت با یک با بغل پا گل دوم خودش و ملوان را وارد دروازه نفت کرد. در حالی که می رفت تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد پاس زیبای کارلوس مهاجم برزیلی نفت به فرزاد محمدی رسید تا ضربه زیبای این بازیکن  ورزشگاه شهید بهنام محمدی را غرق در شادی کند و  طلایی پوشان مسجدسلیمانی در دقایق پایانی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند تا  در روزی که نفت به لحاظ فنی شرایط خوبی نداشت نبرد ۶ امتیازی قعر جدولی ها را از آن خود کند. ضمن این که پای فرزاد محمدی بعد از مدت ها به گلزنی باز شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول ضعیف ترین بازی این فصل تیم نفت را انجام دادیم و اشتباهات زیادی داشتیم و به خصوص در فاز دفاعی بسیار متزلزل ظاهر شدیم و ملوان می توانست با اختلاف برنده بازی باشد اما شانس با ما یار بود. در نیمه دوم نسبتا بهتر بودیم و علی رغم کمبود بازیکن و خالی بودن نیمکت مان توانستیم با بضاعت موجود برنامه هایمان را پیاده کنیم و برنده بازی باشیم و به خاطر گرفتن ۳ امتیاز خوشحالیم. سر مربی ملوان هم با اشاره به هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان گفت: آن ها نود دقیقه یک صدا تیم شان را تشویق کردند و بازیکنان این تیم با جان و دل برای بردن تلاش کردند البته ما فرصت های خوبی داشتیم ولی مهاجمان نفت را نداشتیم و نتواستیم به درستی از فرصت هایمان استفاده کنیم.

حاشیه ها:
به احترام درگذشت شادروان غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد، همچنین بازیکنان نفت با پلاکاردی که بر روی آن تصویر زنده یاد غلامحسین مظلومی چاپ شده بود وارد زمین شدند.

متاسفانه صندلی های جایگاه خبرنگاران بیش از چند هفته است شکسته و هنوزمسئولین چاره ای برای این مشکل نیندیشید ه اند که این مسئله اعتراض خبرنگاران را به همراه داشت.

فرزاد محمدی با به ثمر رساندن دو گل موفق شد نفت 10 نفره را به دومین بردش در مسجد سلیمان برساند.

مسیلوویچ که در این مدت نشان داده رابطه خوبی با بازیکنان تیمش ندارد بار دیگر با شاگردانش درگیری پیدا کرد. در حالیکه سرمربی صرب ملوان قصد داشت محسن یوسفی را از زمین بیرون بیاورد این بازیکن دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و به سمت نیمکت رفت و با دستش نکاتی را به سرمربی خود یادآور شد!

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.