• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

همایش تحکیم بنیان خانواده در دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 10975
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرکار خانم خورشیدی از اساتید حوزه شهرستان مسجدسلیمان در همایش تحکیم بنیان خانواده که در محل سالن اجتماعات دانشگاه پيام نور برگزار شد بر نقش مهم ارزش ها و پایه و اساس ازدواج برستون آموزه های دینی تاکید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرکار خانم خورشیدی از اساتید حوزه شهرستان مسجدسلیمان در همایش تحکیم بنیان خانواده که در محل سالن اجتماعات دانشگاه پيام نور برگزار شد بر نقش مهم ارزش ها و پایه و اساس ازدواج برستون آموزه های دینی تاکید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان وی الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) را در زندگی و همچنین مهریه کم و محبتی که بین زن و مرد ایجاد می شود را عمل نمودن به آموزه های دینی دانستند و افزودند: کانون گرم خانواده برآمده از درک متقابل زوجین می باشد که بر اساس و پایه های ازدواج از لحاظ علمی و دینی است. ایشان همچنین افزودند: زوجین زمانی در خانواده خود احساس آرامش و امنیت می کنند که به دور از مشکلات روزمره با صحه صدر و درایت ارتباط برقرار نمایند.

این استاد حوزه و دانشگاه اما گسیختگی در خانواده های متلاشی شده را ناشی از عدم ثبات، عدم موفقیت در اجرای نقش هاس اساسی توسط یکی از زوجین و تهی بودن بنیان خانواده عنوان کرد و تصریح نمود: می توان با از خودگذشتگی و درک متقابل بسیاری از مشکلات زندگی را مرتفع و بنیان خانواده را تحکیم نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.