• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندی:
بازی با ملوان سخت‌تر از سایر دیدارهای‌مان است

  • کد خبر : 10972
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است بازی تیمش مقابل ملوان بسیار سخت تر از سایر دیدارهای‌شان است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم‌مان از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است بازی تیمش مقابل ملوان بسیار سخت تر از سایر دیدارهای‌شان است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تیم‌مان از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی بیان کرد: برای بازی با ملوان، تیغ‌نورد و درویشی را به دلیل مصدومیت و عبدی را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم ولی سایر نفرات مان آماده هستند و می توانیم در این دیدار از آن ها استفاده کنیم. ما همچنان با مشکل کمبود نیرو مواجه هستیم و ان‌شاالله در نیم فصل بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مشکل خاصی نداریم و تمام سعی و تلاش‌مان این است که از این بازی که برای‌مان خیلی حائز اهمیت است، با دست پر خارج شویم. ملوان مانند تیم ما در انتهای جدول است و باید بتوانیم از این مسابقه خانگی حداکثر امتیاز را به دست آوریم تا بتوانیم جایگاه مان را تغییر دهیم و کمی بالاتر برویم.

وی افزود: سرمربی جدید ملوان هم به زمان نیاز دارد و تاثیرات خودش را می گذارد و اگرچه ممکن است در کوتاه مدت نتواند تاثیرات خودش را بگذارد ولی در درازمدت صد درصد تغییراتی را به وجود می‌آورد. با شناختی که از مربیان بلوک شرق دارم، مربیانی هستند که به نظم و انضباط خیلی پای‌بند‌ هستند و این موضوع در کار فوتبال شان هم تاثیرگذار است و فکر می کنم با توجه به شرایطی که این تیم دارد و تغییراتی که ایجاد می‌کنند، این بازی خیلی سخت تر از سایر بازی‌های‌مان باشد.

مکوندی درباره جذب دروازه‌بان بلغارستانی گفت: از اکنون به فکر اضافه کردن نفرات جدیدی به مجموعه مان هستیم و این گلر بلغارستانی اولین نفری است که به مجموعه‌مان اضافه کردیم. پس از چهار پنج جلسه تمرینی که این دروازه‌بان با ما داشت، با او به توافق رسیدیم و اکنون با باشگاه قرارداد داخلی امضا کرده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پنج جای خالی داریم و برنامه خاصی برای لیست مازاد نداریم، مگر این که بازیکنی قصد رفتن داشته باشد. یکی از بازیکنان ما تقاضای رفتن دارد که این موضوع از نظر ما و کادر فنی و باشگاه بررسی می شود. او بازیکن خوبی است و ما دوست داریم در جمع‌مان بماند و به کار خودش ادامه دهد ولی اگر با توجه به مشکلاتی که دارد، نتواند در تیم ما بماند از او بابت تلاشش در این مدت تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدنظر داریم که یک بازیکن خارجی جذب کنیم که در این راستا دو بازیکن، یکی هافبک – مهاجمی که اهل آفریقا و در اروپا زندگی می‌کند و یکی دیگر مدافعی برزیلی، مدنظرمان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به امید سربلندی و سرافرازی مسجدسلیمان عزیز و درود بیکران بر بهروز خان مکوندی و همه دلاورمردان فوتبالیست تیم نفت مسجدسلیمان از دیار شیران بختیاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.