• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

افتتاح چهلمین کتابخانه عمومی روستایی خوزستان در بخش عنبر

  • کد خبر : 10937
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آئین افتتاح کتابخانه عمومی شهدای عنبر در بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان، مسئولان استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و عموم مردم منطقه برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در آئین افتتاح این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آئین افتتاح کتابخانه عمومی شهدای عنبر در بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان، مسئولان استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و عموم مردم منطقه برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در آئین افتتاح این کتابخانه اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیریت جهادی قرار داریم و ضروری است به مسائل فرهنگی تمام نقاط کشور و به‌ ویژه روستاها نگاه دقیق و عمیقی داشته باشیم.

منصور کوهی رستمی افزود: فرهنگ، محوری‌‌ترین برگ هویتی یک ملت محسوب می‌شود و یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی اهمیت دادن به مسئله کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج مطالعه در جامعه، خصوصا در میان جوانان و نوجوانان است.

وی خاطر نشان کرد: امروز مصادف با دومین روز بیست و دومین دوره هفته کتاب استان در روستای عنبر شهرستان مسجدسلیمان، چهلمین کتابخانه عمومی روستایی استان و دویست و بیستمین کتابخانه عمومی استان خوزستان را افتتاح خواهیم کرد.

سرپرست این اداره کل گفت: این کتابخانه به مساحت 310 مترمربع و زیربنای 140 مترمربع توسط هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تجهیز شده است.

کوهی رستمی در پایان تاکید کرد: با توجه به فقدان کتابخانه و مرکز فرهنگی در این روستا و همچنین نزدیکی به روستاهای همجوار، این کتابخانه می‌تواند در راستای ارتقای فرهنگ کتاب، کتابخوانی و تقویت فرهنگ عمومی منطقه مؤثر واقع شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.