• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

باشگاه ورزشي كاوه (بدر) بازار چشمه علي از خطر تخريب نجات يافت/توافقات اولیه برای حفظ و احیای باشگاه ورزشي كاوه (بدر)حاصل گردید

  • کد خبر : 10933
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور مهندس افشين حيدري مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان، مهندس گوروئي فرماندار، مسئولين ارتش و بتاجا و… باشگاه ورزشي كاوه (بدر) بازار چشمه علي از خطر تخريب نجات يافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه با پيشنهاد مدير كل ميراث فرهنگي استان و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور مهندس افشين حيدري مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان، مهندس گوروئي فرماندار، مسئولين ارتش و بتاجا و… باشگاه ورزشي كاوه (بدر) بازار چشمه علي از خطر تخريب نجات يافت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه با پيشنهاد مدير كل ميراث فرهنگي استان و تعهد در خصوص مرمت اساسي باشگاه كاوه قرار بر حفظ و بهره برداري از اين باشگاه براي پرسنل ارتش و شهروندان شد.

 مهندس گوروئی فرماندار مسجدسليمان نيز در سخناني گفت: مردم مسجدسلیمان نسبت به این باشگاه تعلق خاطر دارند و افراد و پیشکسوتان زیادی از این باشگاه به مقام قهرمانی دست یافتند و این باشگاه قسمتی از شناسنامه شهر و بخشی از میراث فرهنگی مسجدسلیمان است.ثبت این اثر به عنوان یک اثر ملی مراحل خود را سپری می کند و به زودی شماره ثبت ملی آن ابلاغ خواهد شد. همچنين با مساعدت مدير كل ميراث فرهنگي آسيب شناسي، تهيه طرح جامع جهت مرمت زورخانه آغاز گرديد.

IMG_2995

 IMG_2877

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. خدارا شاکرم که پیگیری های چندین ساله مردمی به ثمر نشست ومسئولین را به حرکت وا داشت

  2. درود برغیرت مهندس افشین حیدری ومسئوالن شهرمسجدسلیمان به خاطراین عمل ارزشمند

  3. ضمن تشکر از مسئولینی که در این امر خیر سهمی داشتند خصوصا آقای افشین حیدری و آقای گورویی این اتفاق مهم را به اهالی محترم بازارچشمه علی تبریک میگویم و در همینجا باید از زحمات و پیگیریهای مستمر و غیرتمندانه آقای بهرام شهنی کرم  و آقای مرادی که الحق در این موفقیت سهم بسزایی داشته و دارند قدردانی شود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.