• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

در دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان صورت پذیرفت:
تقدیر جمعي از دانشجویان شاهد و ایثارگر از مهندس علیرضا بهرامی

  • کد خبر : 10918
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمعي از دانشجویان شاهد و ایثارگر با تنظیم نامه ای خطاب به برخی از مسئولین ارشد استانی و کشوری از زحمات مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نموده اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در بخشی از این نامه که نسخه ای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جمعي از دانشجویان شاهد و ایثارگر با تنظیم نامه ای خطاب به برخی از مسئولین ارشد استانی و کشوری از زحمات مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نموده اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در بخشی از این نامه که نسخه ای از آن به دفتر سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارسال شده است آمده: به دلیل توجه و پیگیری، دلسوزی و تعهد و اخلاق پسندیده آقای علیرضا بهرامی به واسطه ي اهتمام تام ایشان در خصوص تلاش وافر جهت رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر از ایشان کمال تشکر و سپاسگزارسي را داريم.

رضا مقصودی یکی از فرزندان شهید و از امضاء کنندگان این نامه با اعلام انتظار خانواده های شاهد و ایثارگر مبنی بر حمایت همه جانبه از افرادی که در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران است گفت: علی رغم این که این مسئولیت ظاهراً در چارت سازمانی دانشگاه وجود نداشته و ایشان از نظر مالی هیچ گونه نفع و بهره ای مادی از تلاش و پیگیری های خود نبرده است، اما با روحیه مثال زدني همواره حامی اصلی دانشجویان عضو خانواده شاهد و ايثارگر بوده است… حمید اکبری دیگر فرزند شهید دانشجوی مهندس نفت آن دانشگاه نيز گفت: دلسوزی و پیگیری های مستمر نشان دهنده ي انگیزه ي پاک و ارزشمند مهندس بهرامی در راستای خدمت صادقانه به این قشر می باشد. ما بارها شاهد آن بودیم که گاهاً حتی با برخوردهای دلسرد کننده و مشکلات اداری و آموزشی مواجه می شد اما باز به حرمت این خانوادها و با پیگیری بیشتر سعی در ارایه ي خدمات بهتر به این دانشجویان داشته است و این امر باعث شرمندگی ما می شد.

مهدی طهماسبی یکی دیگر از فرزندان شهید و دانشجوی مهندسي کامپیوتر یکی دیگر از امضاکنندگان این نامه با تصریح این امر که هم اکنون متأسفانه بسیاری از افراد علیرغم داشتن پست و حقوق های آنچنانی از انجام وظایف اولیه خود به طرق گوناگون طفره می روند تلاش افرادی چون علیرضا بهرامی که با انگیزه های معنوی و بدون چشم داشت در حال انجام خدمت صادقانه می باشند را باید ارج نهاده این تقدیر و تشکر کم ترین کاری است که می توان در قبال آن همه زحمت برای این عزیز انجام داد. این فرزند شهید اذعان داشت:

در زمانی که خود اینجانب هیچ انگیزه ای برای ادامه تحصیل نداشتم، حضور موثر ایشان باعث ایجاد انگیزه مضاعف در وجودم شد. من اخذ مدرک مهندسی کامپیوترم را مدیون این برادر ارجمند می باشم… به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به منظور پیگیری بیشتر خبر در تماسي با مهندس علیرضا بهرامی در خصوص واحد امور شاهد و ایثارگران در دانشگاه گفتگویی انجام داديم ایشان در ابتدا با اعلام این مطلب که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نمی باشد عنوان کرد: افتخارم این است که پادو خانواده های معظم شهدا هستم این سعادتی بود که ما در خدمت یادگاران شهدای عزیزمان باشیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: هر روز صبح که در محل کارم به پرچم مقدس کشورمان می نگرم این اهتزار را مدیون خون شهدا می دانم و این امر مسئولیت ما را سنگین تر می نماید. این کارشناس ارشد مدیریت اقتصاد کشاورزی در خصوص اقدامات انجام شده توسط واحد متبوع خود گفت: نظر به آن که هر دانشجو در دوران تحصیل خود با پاره ای از مشکلات که جز مقدمات تحصیل در دانشگاه می باشند مواجه می گردد لذا ما سعی داشتیم همواره در کنار این عزیزان در خصوص تسهیل در انجام این مقدمات نظیر پیگیری امورات شهریه ای دانشجویان و کلیه ي مسائل آموزشی از جمله (انتخاب واحد، حذف و اضافه…) آنان باشیم. مسئول روابط عمومی اسبق دانشگاه آزاد مسجدسلیمان بیان کرد:

مسئله تحصیل امر بسیار مهمي می باشد که در به وقوع پیوستن آن عوامل درونی و بیرونی بسیاری می توانند دخیل باشند لذا گاهاً عواملی بر برخی از این عزیزان عارض می گردید که طی فرآیندی باعث ایجاد افت تحصیلی در تعدادی از این دانشجویان می شد که با لطف و اعتمادی که این بزرگواران به بنده داشتند در برطرف نمودن دلایل این پدیده ناهنجار یاری گر این عزیزان بوده ام. بهرامی با بیان این که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد فضای معنوی در محیط دانشگاه با توجه به امکانات اداری موجود اقداماتی صورت پذیرفته که بخشي از ما حصل آن صمیمت بیشتر بین این عزیزان بوده است بیان کرد: نصب تمثال شهدای دانشجو و طلبه در کلیه ي اماکن دانشگاه، بازدیدهای مکرر از خانواده های دانشجویان معظم شاهد و ایثارگر و غبار روبی از آرامگاه شهدا، فراهم آوردن شرایط حضور این عزیزان در اردوهای سیاحتی، زیارتی و تشکیل تیم فوتبال دانشجویان شاهد و ایثارگر و قهرمانی در جام بسیج دانشجویان از جمله این اقدامات بودند…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 18
  1. من مهندس بهرامی راچندین سال است که میشناسم ایشان همیشه بانی خیر بوده وهدفی جز پیشرفت جوانان این شهر ندارند.
    باتشکر از آقای مرادی

  2. تقدیروتشکر میکنم از مهندس بهرامی به دلیل خدمت رسانی به خانواده های شهدا وایثارگران .امیداوارم که دکتر شهبازی ریاست محترم دانشگاه به نحو مناسبی از ایشان تقدیرکند.آقای بهرامی لیاقت مسئولیت های بالاتر را دارند.

  3. باسلام و تشکراز استاد علم و ادب مهندس بهرامی عزیز امیدوارم همیشه در تمامی مراحل زندگی موفق باشید با شناختی که بنده از آقای مهندس بهرامی دارم و شاهد خیلی از پیگیریها و تلاشهای ایشان در زمینه های مختلف بوده ام واقعا جای تشکر مجدد دارد ، تشکر ویژه هم از دوست و مدیر خوب سایت جناب آقای مرادی دارم

  4. باتشكر از سايت روزنامه نگاران مسجدسليمان كه چهره هاي مردمي وگمنامي همچون مهندس بهرامي رو معرفي مي نمايند.ع

  5. آقای علیرضابهمرامی :ضمن تقدیروتشکراززحمات بی شائبه شمادرخصوص امورشاهدوایثارگران دانشگاه باتوجه به حجم گسترده مشکلات . این بخش می توان گفت که حضرتعالی چه خالصانه امورات راپیگیری نموده وجهت رفع مشکل دانشجویان تلاش بی وقفه انجام می دهید.انشاء الله که درتمام مراحل موفق وپیروزباشید.

  6. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای مهندس علیرضا بهرامی عزیز و محترم. اینجانب سید مسعود صالحی دانشجوی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده ام در چندین باری که خدمتتان رسیدم برای انجام کارهای مربوط به نظام وظیفه باید اعتراف کنم که رفتار و برخورد محترمانه شما واقعا بنده را تحت تاثیر خود قرار داده ؛ از صمیم قلب برای شما ارزوی موفقیت و سربلدی کرده و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید. خدا نگهدار

  7. بایدبتوانیم ویژگی ها و توانایی های هر فردراخوب بشناسیم تابتوانیم باتوجه به آن توانایی ها ازظرفیت های وجودی آن فردبهره مندشویم.بی گمان عدم وجودمهندس بهرامی و بهرامی ها درمسندهای تصمیم گیری برای این شهر ضایعه بار است.متاسفانه دراین شهراگرکسی خودش راخالصانه وقف دیگران می کند گاهی آنگونه بایدقدرش دانسته نمی شود.من ازاینکه فرزندان شهدا وایثارگران همچون پدران ومادران فداکارشان دوباره درسی به ما دادندکه سپاسگزار انسانهای نیک اندیش باشیم بسیارخرسندوخوشحالم وهم ازمهندس بهرامی و هم از فرزندان ولی نعمتانمان قدردانی میکنم.

  8. به گردنم علی رضابهرامی کر خوه / پیا ایلیه / پیا روز تنگ تفاقه

  9. با سلام و خسته نباشید از جناب اقای بهرامی و به خاطر تلاش های دلسوزانه ایشان کمال تشکر را دارم

  10. با تشکر از سایت باشكاه روزنامه نگاران مسجدسليمان
    واقعا” علیرضا بهرامی مردی است که جایش در شورای شهر خالیست …..

  11. حضورجناب آقای علیرضا بهرامی درهرمسند ومقامی که باشدمنشاخیر و برکت است به نوبه ی خود ازوی بابت خدمات شایانی که تا کنون داشته تقدیروتشکرمیکنم. 

  12. مهندس بهرامی فردی با اخلاق دلسوز و حامی دانشجوایان و همیشه حلال مشکلات دانشجویان بود واز زحمات ایشان کمال تشکر را دارم

  13. مهندس بهرامی فردی با اخلاق دلسوز و حامی دانشجوایان

  14. با سلام از زحمات مهندس بهرامی کمان تشکر و قدر دانی رو دارم

  15. با سلام
    ما فرزندان شاهد از مسئولین محترم دانشگاه آزاد انتظار داریم به نحو شایسته از خدمات و زحمات آقای بهرامی تقدیر به عمل اید.
    با تشکر

  16. مهندس بهرامی که خود همسنگر پدران ما بوده است بهتر از هر کسی میتواند به مشکلات ما رسیدگی کند. ان شالله که خداوند یاریشان بدهد.

  17. سلام بر مهندس بهرامی عزیز که تمام وقتی را که باید در اختیار خود و خانواده اش باشد را هم صرف رسیدگی به ما ایثارگران میکند.
    ما که از ایشان راضی هستیم و خدا هم از ایشان راضی هست.

  18. جای تشکر دارد از نیروی شایسته که صادقانه جهت رفع مشکل دانشجویان شاهد وایثارگر تلاشی صادقانه دارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.