• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

دكتر مسعود شهبازي:
خدا باوری باعث ایجاد آرامش قلبی در انسان ها و کسب موفقیت می شود

  • کد خبر : 10894
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه تقدیر از هیأت های مذهبی دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، رییس این واحد دانشگاهی گفت: خدا باوری باعث ایجاد آرامش قلبی در انسان ها و کسب موفقیت می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، در این جلسه که با هدف […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در جلسه تقدیر از هیأت های مذهبی دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، رییس این واحد دانشگاهی گفت: خدا باوری باعث ایجاد آرامش قلبی در انسان ها و کسب موفقیت می شود.
به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد، در این جلسه که با هدف تجلیل از بانیان برگزاری مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در دهه اول محرم سال جاری برگزار شد، حجه الاسلام و المسلمین حمیدرضا کیانپور مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان ضمن تشکراز دانشجویان فعال در هیأت های مذهبی این واحد دانشگاهی گفت: خدا را شاکریم که امسال به همت شما دانشجویان توانستیم مراسم عزاداری بسیار شایسته برای سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار نماییم.
وی گفت: فضای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در دهه اول محرم امسال، فضایی معنوی بود که در این ایام با همت هیأت‌های دانشجویی با همکاری کارکنان و حمایت های مسئولین واحد، برنامه‌هایی خوبی در سه نوبت برگزار شد و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) متشکل از اقشار مختلف دانشگاهی با شرکت در این مراسم ها به عزاداری می پرداختند.
در ادامه این جلسه، مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، ضمن تشکر از زحمات کلیه اعضاء هیأت های مذهبی ، گفت: امروز این جا جمع شده ایم تا از شما بانیان برگزار کننده مراسم های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر به عمل آید اما به نظرمن، از تقدیرامروز مهم تر این است که شما عزیزان بطور حتم اجرتان را از امام حسین(ع) گرفته اید.
شهبازی گفت: اگر انسان به خدا ایمان داشته باشد و معتقد باشد که خداوند همه جا ناظر احوال انسان ها است یا بع عبارتی بهتر به خدا باوری برسد، همین خداباوری باعث ایجاد آرامش در انسان می شود که زمینه ساز موفقیت های آینده می باشد به همین خاطر، این خداباوری و این آرامش از همه چیز با ارزش تر است.
رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در بخشی دیگری گفت: به شکر خدا در این واحد دانشگاهی در چند سال اخیر پیشرفت های خوبی صورت گرفته که فکر کنم این پیشرفت ها ناشی از ایجاد فضای معنوی در واحد است و برگزاری مراسم مختلف چون همین مراسم عزاداری امام حسین(ع) که به صورت خود جوش و خالصانه با همت اقشار مختلف دانشگاهی به ویژه شما دانشجویان هیأتی برگزار شد، تأثیر مهمی در به دست آمدن موفقیت ها داشته است.
دانش آموخته دکتر مشاوره در ادامه همین بخش خاطر نشان کرد: به یاری خداوند و به برکت همین مراسمات و توسلات به ائمه اطهار(ع) و با تلاش همه جانبه مسئولین امر، در ادامه حرکت رو به رشد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، به زودی خبر خوبی از موفقیت‌های تازه درخصوص تصویب قطعی رشته های جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، اعلام خواهد شد.
در پایان ایشان ابراز امیدواری کرد: معنویت ایجاد شده در دانشگاه ناشی از همبستگی اقشار مختلف دانشگاهی می باشد، لذا امیدوارم این همبستگی هم چنان ادامه داشته باشد و در کنار این کار از ظاهر هم غافل نشویم و با حفظ و پررنگ کردن فضای معنوی موجود، در رشد و اعتلای همه جانبه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان گام های محکم تری برداشته شود.
در ادامه این جلسه که به همت دفتر فرهنگ اسلامی و حوزه دانشجویی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برگزار شد، پس صحبت تنی چند از مسئولین حاضر در جلسه، به رسم یادبود به اعضاء هیأت های مذهبی دانشجویی لوح تقدیر اهداء شد.
لازم به ذکر هیأت دانشجویی یاوران مهدی(عج)این واحد دانشگاهی در ایام دهه اول محرم سال جاری، با برپایی تکیه ای در محوطه واحد علاوه بر برگزاری زیارت عاشورا هر روز صبح که با پذیرایی صبحانه همراه بود، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر روضه خوانی و سینه زنی برگزار می کردند وهمچنین از طرف دانشجویان دختر خوابگاهی، هر شب مراسم ویژه ای در خوابگاه دانشجویی حضرت زینب(ع) دایر می شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.