• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

با حضور دكتر اسماعيل جليلي و جمعي از مسئولين:
مراسم افتتاح بهسازي و مسقف نمودن گلزار شهداي كلگه و مهمان سراي تيم نفت مسجدسليمان برگزار شد

  • کد خبر : 10885
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي، عبدالرضا فرجیان مديركل بنياد شهيد خوزستان، مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان، مهندس پيرامون مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان و جمعي از مديران شهرستان پروژه مسقف نمودن و بهسازي گلزار شهداي كلگه و همچنين مهمان سراي تيم نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي، عبدالرضا فرجیان مديركل بنياد شهيد خوزستان، مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان، مهندس پيرامون مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان و جمعي از مديران شهرستان پروژه مسقف نمودن و بهسازي گلزار شهداي كلگه و همچنين مهمان سراي تيم نفت افتتاح شد.

همچنين دکتر اسماعيل جلیلی در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسجدسلیمان در سخناني گفت: مسئولان به دغدغه‌های خانواده‌های شهدا توجه بیشتری کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلی اظهار داشت: شهدا با ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی برای حفظ اسلام و نظام اسلامی تلاش فراوانی کردند. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:

شهدای ما قهرمانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و اکنون آحاد جامعه اسلامی به ویژه مدیران در مقابل آن ها مسئول هستند و نباید ایثارگری‌های آن ها به فراموشی سپرده شود. وی افزود: برای رفع دغدغه‌های خانواده شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نکرده و تاکنون از طریق فعالیت و پیگیری‌های مختلف در دولت و مجلس، در صدد رفع برخی از مشکلات این قشر در حد توان بوده‌ایم.

IMG_8140IMG_8132IMG_8223IMG_8241IMG_8154IMG_8235

عكس ها: سعيد مرادي

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود و سپاس و خسته نباشید به همه مسولان و مدیران تلاشگر شهرستان مسجدسلیمان آقایان عزیز پیگیر اخذ عوارض نفت و آبرسانی به همه روستاهای مسجدسلیمان باشید که شهرستان مسجدسلیمان به کلی متحول می شود بی منت و بی دردسر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.