• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

برای دومین سال متوالی :
نفت مسجدسلیمان قهرمان تنیس خوزستان شد

  • کد خبر : 10829
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان برای دومین سال متوالی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر خوزستان را بالای سر برد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ برتر تنیس خاکی خوزستان، جام ولایت، با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان برای دومین سال متوالی جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر خوزستان را بالای سر برد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ برتر تنیس خاکی خوزستان، جام ولایت، با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.

در این مسابقات که به صورت دوره ای برگزار شد تیم نفت مسجدسلیمان با دفاع از عنوان قهرمانی توانست جام قهرمانی را در خانه نگه دارد. این مسابقات به میزبانی شهر اهواز از تاریخ 14 تا 18 آبان در زمین های تنیس مجموعه ورزشی نیوساید با حضور 9 تیم نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب، حفاری اهواز، هیأت تنیس دزفول، مارال چوب خوزستان، زیبا کار تجارت پارسیان نوید دانه ایرانیان، فولاد خوزستان و نفت گچساران به عنوان میهمان مسابقات در دو گروه 5 و 4 تیمی برگزار شد.

تیم نفت در دور مقدماتی در گروه 5 تیمی با تیم های مناطق نفتخیز جنوب، هیأت تنیس دزفول، زیباکار تجارت پارسیان و مارال چوب هم گروه شد و توانست با شکست تمامی حریفان با قاطعیت به دور نیمه نهایی صعود کند.

تیم نفت در مرحله بعد نیز تیم نوید دانه ایرانیان را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد و به عنوان فینالیست حریف ملی حفاری اهواز شد و توانست در یک رقابت نفس گیر این تیم قدرتمند را نیز بانتیجه 2 بر 0 شکست دهد و با اقتدار قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر تنیس خاکی خوزستان شود. اسامی تیم نفت مسجدسلیمان در این رقابت ها عبارت است از: بازیکنان: معین محمدی – اشکان ادیبی – کاوه ادیبی – علی موسوی مربی: مجتبی قاسمی – سرپرست: بابک نکوهی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.