• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

موفقیت واحد مسجدسلیمان در جذب کامل بودجه پژوهشی برای چهارمین سال متوالی

  • کد خبر : 1080
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۳۰

با تلاش حوزه پژوهش و همکاری سایرحوزه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، برای چهارمین سال متوالی این واحد دانشگاهی موفق به جذب  صد درصد بودجه پژوهشی خود شد.    به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار واحد مسجدسلیمان ، احمد نیامدپور معاون پژوهشی و فناوری این واحد دانشگاهی ضمن بیان مطالب […]

با تلاش حوزه پژوهش و همکاری سایرحوزه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، برای چهارمین سال متوالی این واحد دانشگاهی موفق به جذب  صد درصد بودجه پژوهشی خود شد.

   به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار واحد مسجدسلیمان ، احمد نیامدپور معاون پژوهشی و فناوری این واحد دانشگاهی ضمن بیان مطالب فوق گفت: از آنجاییکه هیأت رییسه واحد دانشگاهی مسجدسلیمان اعتقاد دارند در صورت توجه به حوزه پژوهش می توان جهش های بلندی  برای موفقیت این واحد دانشگاهی در عرصه رقابت با دیگر مراکز علمی در سطح منطقه و کشور برداشت  لذا بالا بردن فعالیت های پژوهشی در دستور کارقرار گرفت.

نیامد پور تصریح کرد: در حالی که در سال های نه چنان دور جذب صد درصدی بودجه پژوهش برای این واحد دانشگاهی غیر ممکن یا دشوار تصور می شد خدا را شکر می کنیم که در چهار سال گذشته  با حمایت های مسئولین واحد و همچنین همکاری و تلاش کلیه کارکنان حوزه پژوهش  موفق شدیم این بودجه را کامل جذب و شرایط و امکانات خوبی برای انجام امور  تحقیقاتی  و پژوهشی جویندگان علم در این واحد دانشگاهی فراهم نماییم.

عضوهیأت علمی گروه فیزیک واحد مسجدسلیمان گفت: بعد از بررسی عملکرد مالی پژوهشی سال 91واحد های دانشگاهی منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی  ، در کنار واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تنها چهار واحد دانشگاهی موفق به جذب صد درصدی بودجه پژوهشی شده اند .

احمد نیامدپور در خاتمه گفت: تلاش شبانه روزی پرسنل شاغل در پژوهش و همراهی سایر حوزه های این واحد دانشگاهی منجر به بدست آمدن این موفقیت شد ، که به نوبه خود  ضمن تشکر از همکاری تمامی قسمتها ،بطور ویژه از زحمات حسین محمدپور معاون سابق پژوهش واحد و کارکنان این حوزه قدردانی می کنم و برایشان از خداوند منان موفقیت مسئلت دارم و از طرف دیگر امیدوارم در سالهای آتی هم بتوانیم وظیفه خود را بنحو احسن انجام دهیم و این موفقیت تکرار شود.

لازم به ذکر است طبق جدول محاسباتی بودجه پژوهشی واحد مسجدسلیمان ، در خرید تجهیزات ، نرم افزارو سخت افزار 31% ،  خرید کتاب 9% ، فعالیت های پژوهشی چون :همایش ها ، سخنرانی علمی و طرحهای پژوهشی  34% و در بخش بورسیه 26% این بودجه هزینه شده است .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.