• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي:
نباید باخت خودمان را با بزرگی سپاهان توجیه کنيم

  • کد خبر : 10763
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: با توجه به شرایطی که نفت مسجدسلیمان با آن روبروست؛ امروز کار بزرگی کرد. وی با بیان این که در بازی های آینده باید این تیم نتیجه بگیرد، اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان وضعیت خاصی دارد و از کمبود بازیکن رنج […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: با توجه به شرایطی که نفت مسجدسلیمان با آن روبروست؛ امروز کار بزرگی کرد. وی با بیان این که در بازی های آینده باید این تیم نتیجه بگیرد، اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان وضعیت خاصی دارد و از کمبود بازیکن رنج می برد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مكوندي با بيان اين كه اميدوار است در نیم فصل دوم بتوانند بازیکنان خوبی را جذب کنند، گفت: نفت مسجدسلیمان مقابل تیم سپاهان بازی خوبی را ارائه داد.

وی با بیان این که سپاهان تیم بزرگی است، افزود: تعدادی از بازیکنان اصلی تیم را در اختیار نداریم و دستمان بسته است و باید تلاش کنیم که در بازی های بعد جبران کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه ما بستن راه نفوذ تیم سپاهان بود و در این راستا نیمه دوم چند جابه جایی انجام دادیم که موثر بود، ولی امیدوارم تیم بتواند در بازی های بعدی عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: فوتبال قابل پیش بینی نیست، تلاش می کنم که جایگاه تیم را ارتقاء دهم. مكوندي ادامه داد: نباید باخت خود را با بزرگی سپاهان توجیه کرد، گفت: باید در بازی های آینده به پیروزی برسیم و این شکست را جبران کرد.

وی تصریح کرد: تیم ما فقط یک دفاع میانی دارد و با توجه به بازی سیستم تیم را در هر بازی تغییر می دهم و با توجه به آن بازیکن انتخاب می کنم.

مکوندی با بیان این که به پیروزی در بازی های آینده فکر می کنم ،گفت: از روز اول به کسی قولی ندادم ولی تلاش خود را برای ارتقا جایگاه این تیم انجام خواهم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    کادر پزشکی باید هر چه سریع تر بازیکنان مصدوم را به باری اینده مقابل ملوان برسونند.مخصوصا رضا درویشی و حامد محمودی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.