• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

برگزاري همایش رهروان زینبی در امور تربیتی آموزش و پرورش مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10754
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش رهروان زینبی با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف شهرستان مسجدسليمان و با حضور جمعي از مسئولين شهرستان در سالن امور تربیتی برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در ابتداي اين همايش منوچهر قاسمی منجزی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همایش رهروان زینبی با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف شهرستان مسجدسليمان و با حضور جمعي از مسئولين شهرستان در سالن امور تربیتی برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در ابتداي اين همايش منوچهر قاسمی منجزی ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در مورد خصوصیات اخلاقی حضرت زینب (س) گفت: اعتبار عاشورا از آن حسین (ع) بود ولی اقتدار عاشورا از آن حضرت زینب (س) است.
وی همچنين از خواهران حاضر در همایش خواست از رفتار حضرت زینب (س) الگو بگیرند و این الگو را به فرزندان و دانش آموزان نیز انتقال دهند.
در ادامه اين همايش حاج آقا یوسفی ضمن تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد: حضرت زینب (س) در کنار دانشگاه عاشورا که سراسر درس است یک دانشگاه دیگر برپا کرد. یکی از کارهای مهمی که حضرت زینب (س) انجام داد مدیریت اوضاع بود، ایشان سرهای بریده، بدن های خونین، بی آبی و اسیری و … را مدیریت نمود و مهم تر از همه جان امام سجاد(ع) را حفظ كرد. ايشان ادامه داد: عامل ماندگاری اسلام اسارت بود و حضرت زینب(س) با اسارت خود از منحرف شدن عاشورا جلوگیری نمود.در پایان همایش میثاق نامه همایش رهروان زینبی قرائت و به امضای ديگر حضار در همایش رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.