• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

سعيد سالارزاده: بازي با تيم هاي فرکي سخت است اما ما براي برد به اصفهان آمده ايم

  • کد خبر : 10750
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-سعید سالارزاده درباره بازی با سپاهان گفت: بازی سختی برابر سپاهان داریم اما ما برای بردن به اصفهان آمده ایم. ما می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم و مساوی دردی از ما درمان نخواهد کرد. تیم ما بسیار هماهنگ تر شده است و در این دو هفته می توانستیم هم استقلال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-سعید سالارزاده درباره بازی با سپاهان گفت: بازی سختی برابر سپاهان داریم اما ما برای بردن به اصفهان آمده ایم. ما می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم و مساوی دردی از ما درمان نخواهد کرد.

تیم ما بسیار هماهنگ تر شده است و در این دو هفته می توانستیم هم استقلال خوزستان و هم ذوب آهن را شکست دهیم اما بدشانس بودیم. امیدوارم در بازی با سپاهان بد شانسی ما تمام شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بازیکن سابق فولاد و ملوان بندر انزلی در مورد تقابل با فرکی گفت:

من فصل قبل افتخار شاگردی آقای فرکی را در فولاد داشتم و با این تیم قهرمان ایران شدم. می دانم بازی جلوی تیم های فرکی بسیار سخت خواهد بود. از اینکه مدتی را شاگرد او بوده ام خرسندم و امیدوارم بازهم فرصت همکاری پیش بیاید. دفاع نفت در مورد هواداران زیاد نفت مسجدسلیمان در اصفهان گفت: هواداران تا اینجای کار ما را شرمنده کرده اند و در تمام بازی ها تنهایمان نگذاشته اند. امیدوارم در بازی بعد بتوانیم با سه امتیاز خوشحالشان کنیم و وضعیت تیم را بهتر کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.