• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از روز شنبه 10آبان آغاز می گردد

  • کد خبر : 10728
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقال از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بر اساس آنچه که سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از روز شنبه 10 آبان 93 آغاز و تا روز شنبه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقال از  روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بر اساس آنچه که سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از روز شنبه 10 آبان 93 آغاز و تا روز شنبه مورخ 17آبان 93 ادامه خواهد دااشت. ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور از طریق پذیرش بدون آزمون (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) در تاریخ اعلام شده به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان می باشد.کلیه متقاضیان میبایست تا تاریخ 30 بهمن یا قبل تر مدرک پیش دانشگاهی خود را اخذ کرده باشند.

علاقمندان به شرکت در رشته های کارشناسی بدون آزمون پیام نور پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات موردنیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند. لازم به ذکر است شروع به تحصیل پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.