• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

رایزن فرهنگی ایتالیا از زادگاه نفت بازدید کرد

  • کد خبر : 10724
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رایزن و رئیس دفتر فرهنگی سفارت ایتالیا روز گذشته از زادگاه نفت خاورمیانه بازدید کرد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پروفسور کارلو ج چرتی در این بازدید خانوادگی که از سوی همسر و دو فرزندش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رایزن و رئیس دفتر فرهنگی سفارت ایتالیا روز گذشته از زادگاه نفت خاورمیانه بازدید کرد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پروفسور کارلو ج چرتی در این بازدید خانوادگی که از سوی همسر و دو فرزندش همراهی می شد از دکل نخستین چاه نفت خاورمیانه که بخشی از تأسیسات موزه گنجینه نفت در این شهرستان محسوب می شود بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن آشنایی با تاریخچه باستانی و صنعتی این شهرستان از حضور در زادگاه نفت ابراز اظهار خرسندی نمود. رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا در ایران همچنین به سطح عالی تجارت و مبادلات تجاری دو کشور اشاره کرد و گفت: ایران و ایتالیا شرکای تجاری خوبی برای همدیگر بوده اند و امیدوارم مبادلات تجاری دو کشور با مشارکت بیشتر صنایع فرهنگی و اقتصادی دو کشور بازهم افزایش یابد. این مقام سیاسی –فرهنگی کشور ایتالیا در ادامه بازدیدش از شهر مسجدسلیمان از  صفه سرمسجد و برد نشانده  که از آثار باستانی و میراث فرهنگی به جای مانده قبل از دوره هخامنشیان در این شهر است بازدید نمود.

oil 032

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.