• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

رقابت نفتی ها، گرما بخش مسابقات تنیس خوزستان

  • کد خبر : 10622
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات لیگ برتر تنیس خاکی استان خوزستان، این هفته با رقابت تیم های نفتی آغاز می شود. سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس خاکی استان خوزستان با عنوان جام ولایت این هفته با حضور 8 تیم و به صورت متمرکز آغاز می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات لیگ برتر تنیس خاکی استان خوزستان، این هفته با رقابت تیم های نفتی آغاز می شود. سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس خاکی استان خوزستان با عنوان جام ولایت این هفته با حضور 8 تیم و به صورت متمرکز آغاز می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات از تاریخ 14 تا 18 همین ماه در زمین های تنیس خاکی شماره 1 باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب در منطقه نیوساید اهواز برگزار می شود.

تیم های نفت اهواز، ملی حفاری اهواز، پالایش و پخش آبادان، پتروشیمی ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی تاشا، دانشگاه چمران، هیأت تنیس دزفول در این دوره لیگ برتر تنیس خاکی خوزستان با یکدیگر به رقابت می پردازند. لازم به ذكر است در رقابت های سال قبل لیگ برتر تنیس خاکی استان خوزستان تیم نفت مسجدسلیمان توانست با شایستگی به عنوان قهرمانی دست یابد و با توجه به تمرینات مناسبی که بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی مجربشان داشته اند در این دوره نیز به عنوان بخت نخست قهرمانی تلقی می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.