• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

نفت، آهن را ذوب نكرد/ نفت مسجدسليمان 1 – ذوب آهن اصفهان 1

  • کد خبر : 10597
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت‌ مسجدسليمان باز هم با مهاجم برزيلي اش کارلوس دوس سانتوس به گل رسيد و بازي را مساوي کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تيم هاي نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل هم صف آرايي کردند. این بازی در نهایت با تساوی بین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت‌ مسجدسليمان باز هم با مهاجم برزيلي اش کارلوس دوس سانتوس به گل رسيد و بازي را مساوي کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، تيم هاي نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مقابل هم صف آرايي کردند. این بازی در نهایت با تساوی بین دو تیم پایان یافت.

هفته سیزدهم لیگ برتر،ساعت: 16:50،ورزشگاه : بهنام محمدی،تماشاگر: 10000 نفر

داور: رضا کرمانشاهی، کمک ها: بابک داوری، رسول ذورقی

اخطار: دهنوی 22 و فرهادی 36 از ذوب آهن، رضا درویشی 51، میلاد جعفری 54، سالارزاده 80 از نفت مسجدسلیمان

گل: اسماعیل فرهادی 26 برای ذوب آهن، کارلوس دوس سانتوز 48 برای نفت مسجدسليمان

نفت مسجد سلیمان: رضا حیدری، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، محمد مدمیلیسی، جلال عبدی، میلاد زنیدپور، ستار دراجی، میلاد سلیمان فلاح(80 کیومرث چراغی)، میلاد جعفری(75 احسان الوان زاده)، رضا درویشی و لوییز کارلوس دوس سانتوز(92 فرزاد محمدی)

سرمربی:بهروز مکوندی

ذوب آهن: رشید مظاهری، علی همام، اکبر ایمانی، کارلوس سانتوز، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، هادی محمدی، مهدی رجب زاده(91 محمدرضا عباسی)، محسن مسلمان(76 مرتضی تبریزی) و اسماعیل فرهادی(70 مسعود حسن زاده)

سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:

صفر ـ 1(ذوب‌آهن): دقیقه 26 اسماعیل فرهادی با بغل پا در دهانه دروازه ارسال مهدی رجب‌زاده بازیکن باسابقه ذوب را به گل تبدیل کرد.

1 ـ 1 (نفت‌مسجدسلیمان): رضا درویشی پا به توپ به عمق دفاع ذوب‌آهن زده، وارد محوطه جریمه شد و شلیک از درون محوطه جریمه رشید مظاهری دفع کرد که در برگشت کارلوس دوس سانتوس با بغل پا گل تساوی نفت را در دقیقه 48 بازی به ثمر رساند.

شرح بازی در نیمه اول:

نفت‌مسجدسلیمان بازی تهاجمی آغاز کرد و با در اختیار داشتن توپ و میدان دروازه تیم ذوب‌آهن را تحت فشار قرار داد و یک بار هم با شوت ستار دراج نواخت فرصت گلزنی داشت ولی ذوب‌آهن با کنترل بازی و استفاده از ضدحملات و با مثلث رجب‌زاده، مسلمان و فرهادی چشم به ضدحملات دوخته بود که در دقیقه 26 توسط اسماعیل فرهادی دروازه تیم نفت را گشود تا بازی در نیمه اول یک ـ صفر به سودشان به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه 6: شوت ستار دراج از پشت محوطه جریمه که رشید مظاهری آن را دفع کرد.

دقیقه 51: شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه زوزه کشان از بالای دروازه نفت به خارج رفت.

دقیقه 70: کارلوس دوسانتوز با شلیک زیبا دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که مظاهری توپ را به کرنر فرستاد.

حواشی دیدار:

* حسین مالکی بازیکن نفت‌مسجدسلیمان که عزادار پدرش است همراه تیم بود. ضمن آنکه بهروز مکوندی سرمربی تیم در غم از دست دادن عموی خود مواجه بود اما تیمش را برابر ذوب‌آهن همراهی کرد.

* از نیمه دوم بازی زیر باران برگزار می شود و از دقیقه 65 بارش باران خیلی شدید شده است.

* حدود پنج هزار هوادار مشتاق در ورزشگاه شهید بهنام محمدی حضور دارند و این دیدار را نزدیک تماشا می‌کنند. به نظر می‌رسد صندلی خالی در ورزشگاه وجود ندارد.

*تماشاگران پرشور مسجد سلیمان با بلندگو به تشویق تیم خود مشغول هستند و کمترین بی احترامی را نیز به تیم حریف انجام ندادند و فقط به تشویق تیم خود مشغول هستند.

* این دیدار زیر بارش شدید باران در مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.