• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

هفته سیزدهم لیگ برتر
دو گزارش تحلیلی از دیدار حساس نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 10569
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: آخرين حضور يحيي در شهر اولين ها: یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم امید است با این حال باشگاه می‌گوید تا زمانی که فدراسیون درخواست رسمی خود را ندهد در این مورد اظهار نظر نمی‌کند. گل‌محمدی اما در تیم ذوب آهن هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: آخرين حضور يحيي در شهر اولين ها: یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم امید است با این حال باشگاه می‌گوید تا زمانی که فدراسیون درخواست رسمی خود را ندهد در این مورد اظهار نظر نمی‌کند. گل‌محمدی اما در تیم ذوب آهن هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و شاید اگر مقابل نفت شکست بخورد در آنصورت از ذوب آهن جدا شود و به تیم امید برود! بهروز مکوندی هم با اتکا به حمایت تماشاگرانش می‌خواهد یک برد دیگر به دست بیاورد تا شاید نفت از انتهای جدول جدا شود. به هر حال گل‌محمدی می‌داند دیدار سختی در شهر اولین‌ها دارد.

قسمت پایانی سریال خوزستانی‌ها برابر ذوب آهن!

عصر جمعه از ساعت ۱۶:۵۰ دو تیم نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند. دو تیم یکشنبه گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر رقبای خود قرار گرفتند که نفت مسجد سلیمان در خانه مغلوب تیم دسته اولی گل گهر سیرجان شد اما ذوب آهن در اهواز استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت تا حریف استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر شود.

نفت مسجدسلیمان؛ سومین حریف خوزستانی متوالی ذوب آهن

شاید چنین اتفاقی کمتر برای یک تیم در فوتبال ایران رخ دهد اما نفت مسجد سلیمان سومین حریف خوزستانی متوالی ذوب آهن در عرض ۱۰ روز خواهد بود. شاگردان گل محمدی چهارشنبه هفته گذشته در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر در فولادشهر به مصاف فولاد رفتند که با یک گل در خانه مغلوب شدند، ۴ روز بعد این استقلال خوزستان بود که میزبان ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که آن دیدار با برتری ۳ بر ۲ ذوب آهن به پایان رسید و بالاخره نفت مسجد سلیمان قسمت پایانی سریال خوزستانی‌ها برابر ذوب آهن خواهد بود! ذوب آهن به دنبال طلسم شکنی در دیدارهای خارج از خانهآخرین باری که ذوب آهن در چارچوب مسابقات لیگ موفق شد در دیداری خارج از اصفهان به پیروزی برسد همان دیدار معروف برابر راه آهن در هفته پایانی لیگ گذشته است که ۳ امتیاز ذوب آهن از آن دیدار باعث شد سبزپوشان در لیگ برتر ماندگار شوند. در لیگ چهاردهم اما ذوب آهن در هیچ یک از دیدارهای خارج از خانه‌اش تا کنون پیروزی کسب نکرده است. باید دید پیروزی یکشنبه گذشته آنها برابر استقلال خوزستان در اهواز که البته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی بود در لیگ برتر هم تکرار می‌شود یا خیر، هرچه باشد دیدار با تیم انتهایی جدولی بهترین فرصت برای شاگردان گل محمدی است که این طلسم را باطل کنند.

بازیکنان تماشایی

میلاد زنیدپور- مهدی رجب زادهمیلاد زنیدپور که شاید رکورددار عوض کردن تیم در چند فصل اخیر باشد احتمالاً در ترکیب نفت مسجد سلیمان برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد و باید دید چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. در سوی دیگر مهدی رجب زاده، هافبک مهاجم روی فرم این روزهای ذوب آهن است که در هر بازی بوی گل می‌دهد.

ترکیب احتمالی

نفت مسجد سلیمان: رضا حیدری، سعید سالارزاده، محمد مدملیسی، جلال عبدی، میلاد زنیدپور، حمید بوحمدان، مسعود تیغ‌نورد، میلاد جعفری، کارلوس دوس سانتوس، میلاد سلیمان فلاح و حسین مالکیذوب آهن: محمد رشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، اکبر ایمانی، علی حمام، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، محسن مسلمان، مهدی رجب زاده و اسماعیل فرهادی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.