• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

شهردار مسجدسلیمان:
سرانه فضای سبز هر شهروند مسجدسلیمانی به 6 متر رسید

  • کد خبر : 10515
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شهردار مسجدسلیمان گفت: در یک سال گذشته استاندارد فضای سبز از چهار متر مربع برای هر نفر به 6 مترمربع رسیده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خلیل حیدری اظهار کرد: رشد سرانه‌های استاندارد نشان از تعالی شاخص‌های زندگی در یک شهر است و در تلاش انجام‌ شده […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شهردار مسجدسلیمان گفت: در یک سال گذشته استاندارد فضای سبز از چهار متر مربع برای هر نفر به 6 مترمربع رسیده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خلیل حیدری اظهار کرد: رشد سرانه‌های استاندارد نشان از تعالی شاخص‌های زندگی در یک شهر است و در تلاش انجام‌ شده توانستیم سرانه فضای سبز شهر مسجدسلیمان را با رشد دو متر مربعی مواجه کنیم که این مسئله اعتبار زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که فضای سبز شهر مسجدسلیمان رشد خوبی داشته است، تاکید کرد: در شهر مسجدسلیمان در یک سال گذشته استاندارد فضای سبز از چهار مترمربع برای هر نفر به 6 مترمربع رسیده است که رشد فزاینده‌ای در سطح فضای سبز به شمار می‌آید.

حیدری با اشاره به این که شهرداری مسجدسلیمان برای بهبود شرایط تفریحی مردم تلاش زیادی در دستور کار دارد، افزود: ایجاد پارک و فضای سبز برای تفریح مردم در سطح شهر مسجدسلیمان باعث می‌شود تا روحیه نشاط و شادابی در جامعه تزریق شود و در این زمینه از همه توانمندی شهرداری استفاده می‌کنیم.

شهردار مسجدسلیمان تاکید کرد: اختصاص اعتبار ویژه از محل اعتبارات جاری شهرداری مسجدسلیمان نشان از اهتمام ویژه در این زمینه است که می‌کوشیم تا از نظر سرانه در شرایط استاندارد قرار گیریم.

وی افزود: افزایش سرانه استاندارد فضای سبز از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد ولی حفظ کیفیت فضای سبز موجود در شهر مسجدسلیمان نباید از اولویت بیفتد که در این زمینه از تلاش همه مجموعه فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان تشکر می‌کنم.

حیدری در پایان گفت: مسجدسلیمان دارای توانمندی‌های زیادی برای توسعه است و یکی از این توانمندی‌ها، رشد شرایط تفریحی و تفرجگاه‌هاست که باید با حمایت بخش خصوصی در این زمینه گام برداریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1.  با تشکراز زحمات شما.با توجه به گرمی هوا لطفا در پارک ها از حوض و آبشار آبی استفاده کنید که مردم بتوانند با خانواده خود بیان کنار این آبها تفریح کنند.

  2. درود و سپاس از شهردار زحمتکش و فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان ، رشد سرانه به میزان 50 در صد ظرف یکسال رکورد بسیار خوبی ست و علاوه بر مواردیکه ایشان گفته اند بالا رفتن سرانه فضاس سبز در تلطیف هوا برای شهری که دارای آلنده های زیست محیطی زیادی ست ، بسیار موثر است ، امید است شهرداری با روشهای تشویقی در کنارکار فرهنگی موجب مشارکت هرچه بیشتر مردم در این امر خطیر شود.

  3. با سلام .دو صد گفته چون نیم کردار نیست فقط گفتن کافی نیست در عمل هم نشان بدهید لطفا مناطقی که شهرداری در ان به ایجاد فضای سبز پرداخته را نام ببرید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.