• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بهروز مكوندي:
روی مسائل اخلاقی و انضباطی به شدت حساس هستم/ فرزاد محمدي را در اختيار باشگاه قرار دادم

  • کد خبر : 10466
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي محبوب نفت مسجدسليمان درباره اخراج فرزاد محمدی، بازی با گل گهر و حق پخش تلويزيوني گفت: تمرینات مان از ديروز شروع شده است و خودمان را برای دیدار با گل گهر سیرجان در مسجدسلیمان در چارچوب جام حذفی آماده می کنیم. ما با کمبود نفرات مواجه هستیم و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي محبوب نفت مسجدسليمان درباره اخراج فرزاد محمدی، بازی با گل گهر و حق پخش تلويزيوني گفت: تمرینات مان از ديروز شروع شده است و خودمان را برای دیدار با گل گهر سیرجان در مسجدسلیمان در چارچوب جام حذفی آماده می کنیم. ما با کمبود نفرات مواجه هستیم و سعی می کنیم از نفرات جوان برای هماهنگ شدن بیشتر با تیم استفاده کنیم. تیغ نورد و محمودی به بازی نمی رسند اما شاید براي دقایقی از کیومرث چراغی و حدادی استفاده کنيم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مكوندي در ارتباط حركت فرزاد محمدي بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: محمدي کاری در رختکن انجام داد که از چشمان من دور نماند. من عذرش از تمرینات را خواستم و او را در اختیار باشگاه قرار دادم. باید به باشگاه توضیحات لازم برای آن کار ناشایستش را بدهد. من روی مسائل اخلاقی و انضباطی به شدت حساس هستم و از کوچک ترین اتفاقی نخواهم گذشت.

مكوندي در ارتباط با هواداران نفت مسجدسليمان هم گفت: در این سه بازی اخیر به مانند بازی های فصل قبل هواداران ما را شرمنده کرده اند و حمایت شان باعث دلگرمی ما بوده است. امیدواریم ما هم توانیم با نتایجمان آن ها را شاد کنیم و بخشی از زحمات شان را جبران کنیم. وي در پايان سخنان خود در ارتباط با حق پخش تلويزيوني و مشكلي كه بين فدراسيون فوتبال وصدا و سيما به وجود آمده است گفت:

در مورد مسئله پخش تلویزیونی باید بگویم حق با فدراسیون فوتبال است. باشگاه که منبع در آمد خاصی ندارد و این پول می تواند کمک زیادی به فوتبال و ورزش کشور کند. امیدوارم در جلسات طرفین توافقی حاصل شود. صدا و سیما باید بداند این پول به ورزش کشور کمک خواهد کرد. امیدوارم به زودی مشکل حل شود تا همه ی مردم به راحتی بازی ها را ببینند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.