• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

ميلاد ميداودي:
مکوندی جزو مربیانی است که به حقش نرسیده

  • کد خبر : 10460
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۶:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ميلاد ميداودي بازيكن سرشناس مسجدسليماني در ارتباط با وضعيت نفت مسجدسليمان اظهار كرد: من فکر می‌کنم با برگشتن مکوندی شرایط تیم خیلی بهتر از گذشته خواهد شد. این تیم با مکوندی به لیگ برتر آمده و کاش از همان اول به او فرصت می‌دادند. مکوندی جزو مربیانی است که به حقش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ميلاد ميداودي بازيكن سرشناس مسجدسليماني در ارتباط با وضعيت نفت مسجدسليمان اظهار كرد: من فکر می‌کنم با برگشتن مکوندی شرایط تیم خیلی بهتر از گذشته خواهد شد. این تیم با مکوندی به لیگ برتر آمده و کاش از همان اول به او فرصت می‌دادند. مکوندی جزو مربیانی است که به حقش نرسیده که امیدوارم در ادامه بتواند موفق باشد و نشان دهد که شایستگی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در ارتباط با اين كه عليرغم محبوبيتي كه در مسجدسليمان دارد چرا به اين تيم نپيوسته است گفت:

شاید خیلی‌ها فکر کنند که به من پیشنهادهای خوبی از مسجدسلیمان شده بود که به آنجا بروم اما باید بگویم هیچ صحبتی در این زمینه با من نشده بود. نه مسوولان باشگاه و نه باقری‌نیا، هیچ کس و هیچ کس با من صحبت نکرد. پس چطور می‌توانستم به آنجا بروم. بعد از آن هم از سایپا پیشنهاد رسید که پذیرفتم و به اینجا آمدم که خدا را شکر راضی هستم.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ميداودي در پاسخ به اين كه به نظر شما چرا نفت مسجدسلیمان در بازی‌های ابتدایی لیگ نتوانست خوب نتیجه بگیرد گفت:

به نظر من بازیکنانی که نفت داشت خیلی خوب و با انگیزه بودند و نباید آن ها را از دست می‌داد اما در نهایت بازیکنان جدید زیادی آمدند که شاید هماهنگی لازم وجود نداشت و شاید هم اعتماد به نفس لازم را نداشتند اما خدا را شکر الان خیلی خوب بازی می‌کنند و امیدوارم در لیگ برتر بمانند. وي در ارتباط با احتمال حضور در نفت مسجدسليمان گفت: همشهريانم خیلی به من لطف دارند و امیدوارم یک روز بتوانم جواب لطف‌شان را بدهم امlالان خیلی زود است که در مورد این مساله حرف بزنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.