• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
3

دستور ویژه فرماندار مسجدسلیمان جهت بازرسی از ادارات و اصناف شهرستان

  • کد خبر : 10442
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بر اساس دستور مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان بازرسی از دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان آغاز شد. در این بازرسی عملکرد دستگاههای اجرایی در ارتباط شرح وظایفشان و نحوه برخورد با ارباب رجوع مورد پایش قرار خواهد گرفت و نتیجه بازرسی به عنوان یکی ازشاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران در نظر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بر اساس دستور مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان بازرسی از دستگاههای اجرایی و اداری شهرستان آغاز شد. در این بازرسی عملکرد دستگاههای اجرایی در ارتباط شرح وظایفشان و نحوه برخورد با ارباب رجوع مورد پایش قرار خواهد گرفت و نتیجه بازرسی به عنوان یکی ازشاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران در نظر گرفته می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان مهندس گوروئی همه دستگاهها را ملزم نمود ضمن تکریم ارباب رجوع در ارتقاء راندمان اداره تحت امر خود کوشا باشند و از همه اداراتی که در خدمت گذاری به مردم تلاش وافر دارند قدردانی نمود. همچنین بر اساس ابلاغ فرماندار محترم بازرسی از سطح اصناف به ویژه نانوایان آغاز شده است. مهندس گوروئی ضمن قدردانی از صنوفی که با رعایت حقوق مردم بهکسب و کار حلال می پردازند از همه آنان خواست در مواجهه با مردم به حقوق مشتری احترام گذارند. بدیهی است بر اساس دستور فرماندار تیم بازرسی که متشکل از بازرس ویژه فرماندار و نمایندگانی از شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست و تعزیرات حکومتی می باشد با افراد متخلف به ویژه در مواردی نظیر کم فروشی، گران فروشی و عدم رعایت بهداشت برخورد قانونیمی نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ضمن تشکر از فرماندار محترم امیدواریم بحث بازرسی در حد حرف ،و یاعملی نمایشی نباشد انشاء اله با دقت و ظرافت عملکرد ادارات و صنوف و… رسیدگی و قویا به ادارات و صنوف متخلف برخورد جدی و قانونی شود تا درسی باشد برای درست انجام دادن وظایف ونتیجه آن نیز برای کل کشور و خصوصا شهر مسجد سلیمان که به مدیران جهادی و خستگی ناپذیر نیاز دارد خواهد بود .
    اگه امکان داره بازرسی از شهرداری در اولویت قرار بگیرد و بازرسان نیز افرادی قاطع و قوی باشند تا گردش مالی و انجام امور مطابق قانون و مقررات ازجمله مجوزهای ساخت و ساز،چگونگی اخذ درآمد و بخشش و… و نتیجه بازرسی هابدون تعارف گزارش گردند
    با عرض تاسف نظارت وکنترل موثر و فعال حلقه گمشده در ادارات و صنوف این شهر می باشد و بسیاری از آنها رها شده می باشند و وضعیت نابسامانی دارند امید وارم کار بازرسی ، نظارت و کنترل موثر بصورت مداوم و مستمر و مفید انجام گیرد تا ضمن انجام دادن وظائف بهروری نیز ارتقاء یابد و شاهدی شهری و کشوری آباد و پشرفته خواهیم بود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.