• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

در جلسه ي شوراي اداري مسجدسليمان چه گذشت؟
گزارشي از جلسه ي شوراي اداري شهرستان مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 10433
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۰۸

از مسئولين شركت بهره برداري نفت و گاز انتظار داریم با ما همکاری كنند تا 316میلیارد تومان حق مردم مسجدسلیمان را به آنان برگردانيم/ خط دفع فاضلاب كه از طریق اوراق مشارکت هزینه 3 میلیاردی اش تامین شده است به صورت كاملاً غير حرفه اي و غير استاندارد در آینده مشكل اساسي براي شهر به […]

از مسئولين شركت بهره برداري نفت و گاز انتظار داریم با ما همکاری كنند تا 316میلیارد تومان حق مردم مسجدسلیمان را به آنان برگردانيم/ خط دفع فاضلاب كه از طریق اوراق مشارکت هزینه 3 میلیاردی اش تامین شده است به صورت كاملاً غير حرفه اي و غير استاندارد در آینده مشكل اساسي براي شهر به وجود خواهد آورد به اين دليل كه آقايان به جاي اين كه از لوله هاي با قطر 1000 استفاده كنند از لوله هايي با قطر 200 استفاده كرده اند/ فرماندار مسجدسليمان از افتتاح بیمارستان نمره 2 و مجتمع آب درمانی گلگیر و همچنين مجموعه ورزشی کارگران در ايام دهه ي مبارك فجر خبر داد و از متوليان آن خواست تا زمان افتتاح هر 15 روز یک بار گزارشات خود را ارائه دهند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمانجلسه شوراي اداري شهرستان مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولين شهرستان و اصحاب رسانه به همراه دو مهمان ويژه آقايان سزاری مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و امرایی مدیر کل صندوق مهر امام رضا (ع) خوزستان در سالن كنفرانس فرمانداري اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام كيانپور رييس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامي اولين سخنران اين جلسه بود كه در ارتباط با فرهنگ عاشورا و محرم گفت: روزهايي مثل محرم و غدير روزهاي خاصي هستند كه يادآور ايام خداوند است.  وي ادامه داد: تنها قوم صد در صد شیعه قوم بختیاری است که هرگز براي اين نظام مشکلی ایجاد نکرده است. ايشان در بخش ديگري از سخنان خود گفتند: خیلی ها نمی دانستند شهید بهنام محمدی يا شهيد عليمردان خان چه كساني هستند اما با فرهنگ سازي که طی این چند ساله انجام شد این شهیدان والا مقام به سراسر كشور آن گونه كه شايسته است معرفي شده اند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عبدالله قاسمی رييس شورای شهر مسجدسلیمان سخنران بعدي اين جلسه بودند. وي گفت: شورای اسلامی شهر مسجدسليمان طبق اصل 100 قانون اساسی نقش نظارتی در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دارد و انتظار داریم مسئولین ادارات مختلف شهرستان با ما همکاری کنند. رییس شورای شهر مسجدسلیمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: از مسئولين شركت بهره برداري نفت و گاز انتظار داریم با ما همکاری كنند تا 316 میلیارد تومان حق مردم مسجدسلیمان را به آنان برگردانيم چرا كه آن ها دارند از منابع این شهر و مردم استفاده می کنند پس باید به اين مردم خدمات بدهند. وي ادامه داد: در بحث پروژه هاي عام المنفعه شرکت نفت ادعا دارد براي اين شهر هزینه کرده است. اين در حالی ست كه آن ها هزینه ساخت ساختمان اداره آموزش و حراست  خود را جز پروژه هاي عام حساب كرده اند وي همچنين از ضرورت احداث جاده كمربندي در شهرستان سخن به ميان اورد و گفت: نبودن جاده كمربندي و ورود خودروهاي سنگين به درون شهر باعث نابودي آسفالت خيابان ها و زير ساخت هاي ما شده است…

سومين سخنران اين جلسه مهندس شریف پور رییس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان بود. وي گفت: در حال حاضر حجم آب مخازن موجود در شهرستان 50 هزار متر مکعب است كه با فعال شدن مخزن20هزار متر مکعبی نمره دو و 50 هزار متر مکعبی تلبزان کل ظرفیت ما به 120هزار متر مکعب خواهد رسید. ايشان در مهم ترين بخش سخنان خود در ارتباط با وضعیت نامناسب فاضلاب گفتند: ما در شهرستان شبكه فاضلاب نداريم و آنچه وجود دارد به صورت سنتی توسط مردم احداث شده است. خط دفع فاضلاب هم كه از طریق اوراق مشارکت هزینه 3میلیاردی اش تامین شده است به صورت كاملاً غير حرفه اي و غير استاندارد در آینده مشكل اساسي براي شهر به وجود خواهد آورد به اين دليل كه آقايان به جاي اين كه از لوله هاي با قطر 1000 استفاده كنند از لوله هايي با قطر 200 استفاده كرده اند و اين يك اشتباه بزرگ بود كه دودش به چشم مردم مي رود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ادامه اين جلسه مهندس سزاری مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و پس از آن امرايي مدیرکل صندوق مهر امام رضا توضيحاتي در ارتباط با حوزه كاري خود ارائه و پس از ان مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخناني خطاب به مديران شهرستان گفت: اگر مي خواهيم شهري آباد داشته باشيم همه بايد تلاش كنند چرا كه نیروی انسانی لوکوموتیو توسعه است وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: جناب دكتر مقتدايي توجه ویژه اي به مسجدسلیمان دارد مثل کمک 20میلیاردی برای راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان كه انشالله تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود. ايشان در بخش ديگري از سخنان خود از مديران شهرستان درخواست نمود در جلساتي كه فرمانداری برگزار مي كنند خود مديران حضور داشته باشند و نماينده نفرستند مگر به دلايل منطقي كه آن هم بايد از قبل اطلاع بدهند. ايشان همچنين از افتتاح بیمارستان نمره 2 و مجتمع آب درمانی گلگیر و همچنين مجموعه ورزشی کارگران در ايام دهه ي مبارك فجر خبر داد و از متوليان آن خواست تا زمان افتتاح هر 15 روز یک بار گزارشات خود را ارائه دهند.

وي در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه مسجدسليمان از مديران ادارات و سازمان هاي شهرستان خواست از پتانسيل رسانه ای قوي و بي نظيري كه در شهرستان وجود دارد استفاده كنند. و افزود: مجموعه رسانه ای مسجدسلیمان یکی از قوی ترین مجموعه های رسانه ای است که اگر نگويم بي نظير اما در سطح استان كم نظير است.

Picture 020

Picture 004

Picture 019

Picture 017

Picture 022Picture 031

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. جالب است بجای لوله با قطر 1000 لوله بقطر 200 جهت فاضلاب شهری مسجد سلیمان استفاده شده

    مردم هم متوجه این ماستمالی شدند بیش از 6 ماه جاده ارتباطی شهروندان بسته بو د و مردم خاک می خوردند این هم نتیجه کار فقط جاده ها را خراب تر کردند.از مسئولین محترم و ناظرین پروژه تشکر ویژه داریم تا کی مردم مسجد سلیمان شاهد چنین فجایعی باشند ؟ آقای فرماندار محترم چرا با متخلفین و نابود کنندگان بیت المال در این شهر برخورد نمی شود ؟ به احتمال زیاد با آقای مهندس شریف پور بدلیل گفتن حقايق در جلسه برخورد شود و ناظرین محترم و سایر مدیران که حقوق شهروندان مسجدسلیمانی را بدین شکل پایمال می کنند تشویق و دلجوئی به عمل می آید؟

  2. فرماندار محترم خواهشمند است هر چه سریعتر این آب درمانی را راه اندازی کنید تا بتوان اوقات فراغت خوب برای مردم ایجاد کرد.

  3. آقا يعني پيمانكار اومد اين كار رو كرده و لوله هاي 200 رو به جاي 1000 انداخته و هيچ اتفاقي هم نبفتاده كسي هم پيمونكار رو مواخذه نكرده…. عجب!!!

  4. حقیقتش من اصلا تعجب نکردم چون اینجا مسجدسلیمانه و همه فکر میکنن به شهر ما که میرسن باید سواستفاده کنن و کسی هم بازخواستشان نمیکنه پس امام جمعه نماینده فرماندار مس$ولین مربوطه کجان چرا بداد مردم مظلوم شهرم نمیرسند چرا جلوی جنایات این  ادما ر ا نمیگیرن واقعا متاسفم برای خودم و همشهریانم در پایان از  اقایان خواهش دارم حداقل ای پروژه تکراری اب درمانی گلگیر را هم یا  تطیل نند یا هرچه زودتر فکری بحالش بکنند و همش فقط قول ندهند 

  5. پیمانکار متریال ( مواد خام ) دریافتی از ناظر را کار کرده عزیزم باید یقه ناظر را چسبید عزیزکم …

  6. نماینده که اتفاقا خیلی روی همین قضیه مانور داد 8سال راه پله بود حالاهم که به این شکل ازماست که برماست

  7. سلام علیکم
    اقای رییس اب و فاضلا چرا باید دود کار های اشتباه شما به چشم ما برود
    خدا ناظر کارهاتونه
    با دقت کار کنید
    پیمانکار با انصاف بیارید
    اون پیمانکار هم حز مردم
    هست
    پس مردم خودشون نمیخوان اباد بشن
    و از امکانات و بیت المال دزدی میشه.
    چرا کسی جلوی این کار رو نمیگیره. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.