• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

به میزبانی نفت و گاز مسجدسلیمان ؛
مسابقات قهرمانی کاراته خوزستان برگزار می شود

  • کد خبر : 10382
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات کاراته قهرمانی استان خوزستان جمعه این هفته به میزبانی نفت مسجدسلیمان برگزار می شود. این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ساعت 9 صبح روز جمعه 2 آبان آغاز می گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات کاراته قهرمانی استان خوزستان جمعه این هفته به میزبانی نفت مسجدسلیمان برگزار می شود. این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ساعت 9 صبح روز جمعه 2 آبان آغاز می گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات در سبک کیوکوشینماتسو شیما و در سالن ورزشی سرپوشیده شهید بهنام محمدی نمره چهل برگزار می شود.

در این رویداد ورزشی 16 تیم از شهرستان های مختلف استان خوزستان شامل هیأت کاراته اهواز، نفت اهواز، آبادان، اندیمشک، ماهشهر، سربندر، ایذه، گتوند، شادگان، حمیدیه، سوسنگرد ،شوشتر، لالی، خرمشهر ، کارون و نفت مسجدسلیمان به مدت یک روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به منظور ترویج فرهنگ ورزشکاری و جذب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش و جلوگیری از بروز انحرافات اجتماعی، با هماهنگی های صورت گرفته تماشای این رقابت ها برای عموم رایگان می باشد. تیم نفت مسجدسلیمان که سابقه قهرمانی در ادوار مختلف این مسابقات و همچنین مسابقات کشوری را در کارنامه دارد با بهره گیری از کاراتهکاهای مستعد این منطقه از بخت های نخست قهرمانی این مسابقات محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.