• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10190
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود در این واحد دانشگاهی برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به منظور تبیین فعالیت های دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و آشنایی دانشجویان جدیدالورود با مقررات دانشگاه جلسه ای با حضور بهرام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود در این واحد دانشگاهی برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به منظور تبیین فعالیت های دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و آشنایی دانشجویان جدیدالورود با مقررات دانشگاه جلسه ای با حضور بهرام نیک بخش رییس دانشگاه، امیدجلیلی معاونت و مسئول حراست، مهدی مجاب مسئول واحد فرهنگی و اجتماعی، سرکار خانم حافظی مسئول آموزش و مسئولین پژوهش و بسیج دانشجویی در محل سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

در این جلسه رییس دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت عیدغدیر و خوش آمدگویی به دانشجویان و قدردانی از اساتید و کارکنان پیام نور واحد مسجدسلیمان با توصیه به فعالیت های دانشجویان در عرصه توانمندی های علمی و فرهنگی و تاکید بر این نکته که حفظ این فعالیت ها می تواند در ارتقاء جایگاه دانشگاه بسیار تاثیرگذار باشد و انتظار دانشگاه از دانشجویان خصوصا دانشجویان جدید الورود این است که فضای دانشگاه و شأن آن را بشناسند، استعدادهای خود را دریابند و علاوه بر تلاش های علمی و آموزشی و پژوهشی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و فعالیت های فوق برنامه که بستر آن امروزه در دانشگاه کاملاً مهیا می باشد کوشا باشند. سپس دکتر مجاب مسئول واحد فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیرامون مقررات و آیین نامه های پوشش و انضباطی به ایراد سخن پرداختند. در ادامه خانم حافظی به تبیین مسائل آموزشی دانشگاه و کلیه مسائل آموزشی و دانشجویی اعم از : نحوه انتخاب واحد، نحوه درخواست گواهی اشتغال به تحصیل، نحوه اخذ کارت دانشجویی، نحوه ارتباط با گروه مشاوره تحصیلی و خانوادگی و… پرداختند. در پایان این جلسه از دانشجویان ممتاز در نیمسال گذشته قدر دانی و به رسم یاد بود جوایزی به آن ها اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.