• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

سنگ اندازي ها ادامه دارد
عزم جزم پایتخت نشینان برای پنچر کردن خودروهای پلاک اروند

  • کد خبر : 10164
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از رهیاب، داستان تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان یکی از قصه های هزار و یک شب شده چرا که هر روز یک اپیزود جدید به این سریال درام و راز آلود افزوده می شود فارغ از اینکه چرا دولت با استاندار خوزستان سر […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از رهیاب، داستان تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان یکی از قصه های هزار و یک شب شده چرا که هر روز یک اپیزود جدید به این سریال درام و راز آلود افزوده می شود فارغ از اینکه چرا دولت با استاندار خوزستان سر ناسازگاری دارد و چرا تهرانی ها چشم ندارند غیر از پراید زیرپای خوزستانی ها ببینند در این اوضاع پیچیده موضع گیری بعضی ها رسانه ها در جای خود جالب و تامل برانگیز است.

مثلا خبرگزاری ایسنای کشور در رد این مصوبه گزارش نویسی می کند و تحلیل ارائه می دهد که وای تخلف است و در خوزستان خلاف مصوبه دولت انجام شده و استاندار باید تمکین کند یا مصاحبه های نمایندگان استان را به بوته نقد می کشاند و تیکه بار آنها می کند ، از آنطرف ایسنای خوزستان در حمایت از این مصوبه استاندار خبر می زند و تحلیل می ده که بله این تصمیم مقتدایی به نفع خوزستان است.

از طرف دیگر خبرگزاری تسنیم کشوری نیز همین تناقض را دارد یعنی تسنیم کشوری ساز مخالفت و تسنیم استانی ساز موافقت دارد همین امروز تسنیم به نقل از رئیس پلیس راه استان خوزستان اعلام کرد تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان ممنوع است که بلافاصله خبرنگار رهیاب با سرهنگ قدرتی تماس برقرار کرد که وی این خبر و مصاحبه را به شدت تکذیب کرد این در حالی است که تسنیم استان بر خلاف مرکز در حمایت از استاندار در خصوص این مصوبه مطالب مختلفی ارائه کرده است.

در همین خصوص سرهنگ قدرتی رئیس پلیس راه استان خوزستان در مصاحبه با رهیاب گفت:من با رسانه ها در این خصوص مصاحبه ای نداشته ام ، نه خبر از آزاد بودن داده ام نه خبر از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند.

وی ادامه داد:متاسفانه بعضی رسانه ها به نقل از من اخباری زده اند که من همه را تکذیب می کنم و نمی دانم تسنیم بر چه اساسی از من مصاحبه زده است و من از این مصاحبه ای که از من زده اند بی خبرم.

جای تاسف است که خبرگزاری های کشور نگاه به همه کشور نمی کنند و نگاهشان به تمام کشور ازبلندای برج میلاد است با اینکه رسالتی دارند به وسعت همه مردم کشور ولی تبدیل شده اند به رسانه هایی تهرانی و پای نفت نشین.

جمال درویش مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان هم اینگونه پاسخ می دهد:در استان 99 درصد رسانه ها همراه با این مصوبه استاندار هستند اما برخی از رسانه های کشور مخالف این موضوع هستند.

وی ادامه داد:پرونده تردد خودروهای پلاک اروند بسته شده و باید سراغ گام بعدی رفت اما بعضی از رسانه ها به عمد به این مسئله دامن می زنند بالاخره در کشور و در استان خودمان هم افراد کج سلیقه ای هستند که این کار که نفعش برای خوزستان است را نمی توانند ببینند.

مسئول روابط عمومی استانداری خوزستان ادامه داد:ممکن است کارخانه هایی در کشور وجود داشته باشد که هزینه کنند تا جلوی این مصوبه در استان خوزستان گرفته شود تا رقیب خود را از میدان به در کنند.

به هر حال امیدداریم لااقل این رسانه ها حداقل اخبار خوزستان را از دریچه دفاتر خود در استان ها منتشر کنند نه از پشت میزهایی که به کارخانه های خودروسازی چسبیده است!

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.