• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

برگزاري جلسه شورای آموزش و پرورش در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10157
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس گورویی فرماندار، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان و اعضا، جلسه شورای آموزش و پرورش روز سه شنبه 22 مهر93 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. در ابتدای جلسه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور دکتر جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس گورویی فرماندار، قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان و اعضا، جلسه شورای آموزش و پرورش روز سه شنبه 22 مهر93 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. در ابتدای جلسه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت و توجه ویژه به آموزش وپرورش برای حضار پخش گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي اداره آموزش و پرورش در ادامه تمامی اعضا به نوبت گزارشی از عملکرد واحد خود در خصوص مصوبات جلسه قبل به فرماندار که رئیس شورا می باشد ارائه نمودند. پس از آن منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پررش مسجدسليمان گفت: مجموعه آموزش و پرورش برای جلوگیری از افت تحصیلی و ارتقاء جایگاه در استان یکسری آموزش هایی برای معلمین و سرگروه ها در نظر دارد که با این آموزش ها انتظار می رود سطح کیفی آموزش هم بالا رود. وی همچنین گفت: علاوه بر آموزش سعی بر این است که انگیزه لازم برای فرهنگیان گرامی را فراهم نماییم و برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان نیز باید به طور جدی پیگیری شود. ايشان از مسئولین در خواست نمود هر اداره یک مدرسه را هوشمند نماید…

در ادامه دکتر اسماعيل جلیلی نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ضمن تبریک اعیاد قربان و همچنین عید ولایت بیان کرد: فلسفه وجود شوراهها برای جمع آوری دیدگاه ها و ظرفیت های دستگاه های مختلف است که با این شوراهها می توان هماهنگی و پیگیری شود. وی گفت: انتظار از این شوراهها این است که بعد از یک دوره ای تغییرات احساس شود و باید تمام تلاش این باشد که این جلسات خروجی داشته باشند. دکتر جلیلی بیان نمود: برای آموزش و پرورش اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است که باید در بخش های تعمیرات مدارس، شبانه روزی ها، کاردانش و مدارس روستایی هزینه گردد. وی گفت: با توجه به این که نسل آینده ما اگر بدرستی آموزش نبیند واقعا مشکلات جدی برای کشور بوجود می آید، پس باید با همدلی و همکاری همدیگر جایگاه آموزش و پرورش را ارتقاء دهیم. ايشان در ادامه از فرماندار شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش و همچنین تمام مسئولین شهرستان که واقعا تلاش زیادی دارند تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مهندس گورویی ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر و عید ولایت بیان کرد: در بحث آموزش و پرورش دو موضوع است 1- بحث پشتیبانی و کمک به مجموعه آموزش و پرورش که اینجانب به عنوان فرماندار قول هرگونه همکاری و پشتیبانی از آموزش و پرورش را می دهم 2- بحث نرم افزاری و اقدام خود آموزش و پرورش است که باید همت و  تلاش بیشتری داشته باشد تا جایگاه ما در استان بهتر از قبل گردد.

وی در همین راستا از قاسمی منجزی درخواست نمود با مدیریت و برنامه ریزی برای معلمین و فرهنگیان ایجاد انگیزه نماید تا معلم ها با ذوق و شوق بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند و همچنین در بحث آموزش برای معلمین و کلاس های تقویتی برای دانش آموزان کوشاتر باشند.

فرماندار مسجدسليمان در ادامه از دکتر جلیلی و تمامی مسئولین شهرستان که جلسات شورای آموزش و پرورش را جدی می گیرند و سعی و تلاش دارند تا راه و مسیر آموزش و تربیت فرزندانمان هموار گردد تقدیر و تشکر نمود.

a

b

c

d

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.