• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

فرزاد حافظي:
ديگر در مسجدسليمان مربي گري نخواهم كرد

  • کد خبر : 10135
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرزاد حافظي سرمربي و مربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از هواداران نفت درخواست كرد با تمام وجود از اين تيم حمايت كنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حافظي گفت: مردم مسجدسليمان مطمئن باشند تيم خوب نفت در پايان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرزاد حافظي سرمربي و مربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از هواداران نفت درخواست كرد با تمام وجود از اين تيم حمايت كنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حافظي گفت: مردم مسجدسليمان مطمئن باشند تيم خوب نفت در پايان فصل نه تنها سقوط نخواهد كرد بلكه رتبه آن د ر جدول تك رقمي خواهد بود.

وي گفت : بازي هاي خوب تيم نفت در ليگ برتر نشان داد كه اين تيم خوب بسته شده است. وي ادامه داد: شما به بازي هايي كه ما با استقلال تهران، پرسپوليس، راه آهن داشتيم نگاه كنيد همگان اذعان داشتند كه تيم ما به مراتب بهتر از اين تيم هاي مطرح و پر هزينه بازي كرده است حتي بازي با تراكتورسازي عليرغم اخراج دو بازيكن ما باز هم بازي خوبي انجام داديم. حافظي ضمن تسكر از همه مسئولين و هواداران كه در سرما و گرما تيم نفت را حمايت كرده اند از همگان خواست كه با تمام وجود از اين تيم حمايت كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بنده حدود بيست سال به عنوان مربي و بازيكن در خدمت مردم و جوانان شهرم بوده ام و فكر مي كنم دينم را به مردم شهرم ادا كرده ام. در زمان سرمربي گري من تيم را هشتم تحويل گرفتم و سوم تحويل دادم و در يك قدمي صعود به ليگ برتر تنها در بازي آخر شكست خورديم و افتخارم اين است در زمان سرمربي گري من تيم در مسجدسليمان نه مساوي داشت و نه شكست خورد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان در ادامه سخنان خود گفتتند:

من در همين جا اعلام مي كنم كه ديگر در مسجدسليمان مربي گري نخواهم كرد و از همه كساني كه طي اين سال ها من را مورد لطف و حمايت خود قرار داده اند خصوصاً دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان تشكر و سپاسگزاري مي نمايم. حافظي در پايان سخنان خود گفت: از مسئولين مناطق نفت خيز جنوب جناب مهندس بورد، آقاي محمد نظري مدير عامل سابق نفت، مهندس رامين حاتمي، سيد كمال موسوي و… كمال تشكر و سپاسگزاري را دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. درود بر فرزاد خان عزيز فرزند غيرتمند مسجدسليمان… مسجدسليمان به افرادي مثل شما، بهروز خان، احسان قاضي و … احتياج دارد. شما هستيد كه فوتبال اين شهر را مي توانيد زنده نگه داريد.

  2. زنده باد نفت مسجدسلیمان و درود بر غیرت افرزاد حافظی  که نفت افتخار مسجدسلیمان مایع افتخارمان استتشکر از مدیر سایت اقای مرادی

  3. انشالاه که موفق وپیروزباشید

  4. حالا مگه چی شده؟؟؟
    قضیه چیه؟؟؟؟؟؟

  5.  زمان سرمربی گری من تیم را هشتم تحویل گرفتم و سوم تحویل دادم و در یک قدمی صعود به لیگ برتر تنها در بازی آخر شکست خوردیم !!!
    ها همین جملت توقف کن یه لحظه اقا فرزاد
    یادته که همون سال بازی اخرو باختی و هزار حرف و حدیث هم داشت…از جمله اینکه بعد بازی زنگ زدی به خطیبی و صعود گسترش فولاد رو بهش تبریک گفتی
    به نظر من مردم خودشون …..

  6. با سلام خدمت تمام دوستان
    چیزی ک مسلمه ما در تمام سطوح شهرمان ب افراد لایق احتیاج داریم ولی مشکلی بیشتر ازار دهنده اظهار نظرهای غیر واقعی که ذهن ها را ازار میده اقای حافظی هم بهرحال برای این تیم در مقطع کوتاه بد نبود ولی باید قبول کنیم وضعیت تیم نفت محل کسب تجربه نیست و بایستی از افراد با تجرته تر استفاده شود وشما اقای حافظی شما هم با همین تیم نفت و مردم این شهر الان شدی حافظی و بدهکار هستید و به شما هم احتیاج است زود تصمیم نگیرید و حرفی نزنید ک بعدا پشیمان شوید ب امید تمام هم شهری هایمان در تمام جایجای ایران و سرزمبن بختیاری

  7. من به شخصه احترام زیادی واسه شما قائل هستم و در یه مقطعی در رده سنی امید افتخار شاگردیشون و داشتم اما آقای حافظی در مقطعي هیچ توجهی به بچه های این شهر نداشتندایشون میتونست به فوتبالیست های دیگه ی شهر هم توجه میکرد و به سرمربی تیم کمک میکرد تا بچه های شهرمون بیشتر به چشم میومدن.

  8. قاضی کیه؟؟!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.