• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

با حكم مهندس پيرامون:
دو مسئول جدید در نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شدند

  • کد خبر : 10132
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در احکام جداگانه ای مدیر منابع انسانی و رئیس حراست این شرکت را منصوب نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون طی حکمی حشمت ا… علاسوند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در احکام جداگانه ای مدیر منابع انسانی و رئیس حراست این شرکت را منصوب نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون طی حکمی حشمت ا… علاسوند را به سمت مدیر جدید منابع انسانی این شرکت منصوب کرد.

وی در این حکم با اشاره به اهم وظایف مدیر منابع انسانی آورده است: نظارت بر حسن اجرای برنامه های پیش بینی شده امور پرسنلی کارکنان- انتصاب و نقل و انتقال کارکنان به منظور دستیابی به اهدف نیروی انسانی – حصول اطمینان از تأمین به موقع نیروی انسانی واجد شرایط متناسب با نیازهای عملیاتی و هماهنگ با برنامه های شرکت اصلی – نظارت و کنترل برنامه ها و دستور العمل های آموزشی کارکنان جهت ارتقاء سطح دانش کار و توسعه مهارت های مورد نیاز آن ها – حصول اطمینان از اجرای صحیح مقررات و دستور العمل های جاری پرسنلی واداری به منظور رعایت عدالت پرسنلی با هماهنگی اداره طرح ها، مقررات و روش های اداری شرکت اصلی از جمله وظایف شما می باشد.

حشمت ا… علاسوند مدیرجدید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان متولد 1347 است و 29 سال در صنعت نفت خدمت کرده است. وی لیسانس مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی می باشد پیش از این در واحدهای بهره برداری، عملیاتی و و امور اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خدمت کرده است. پیش از این مهندس منوچهر بارانی مسئولیت مدیریت منابع انسانی این شرکت را برعهده داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین طی حکم دیگری رئیس اداره حراست این شرکت را منصوب و وظیفه و مسئولیت این قسمت را به آقای امین اله ارشادی محول نمود.

در حکم رئیس جدید اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اهمیت حراست در صیانت از نیروی انسانی بعنوان ارزشمند ترین سرمایه شرکت و همچنین نگهداری و حفاظت ویژه از تأسیسات ، ابنیه ، اموال و دارایی ها ، اسناد و مدارک و تحقق اهداف تولید صیانتی آمده است :

افزایش احساس امنیت در میان کارکنان و اهتمام جدی به صیانت آنان و برخورداری از حسن خلق و رفتار کریمانه در حین انجام مأموریت ها – افزایش ضریب حفاظتی در نگهداری از اسناد طبقه بندی شده ،

دارایی ها و تأسیسات شرکت – بهره گیری از فناوری های نوین در حوزه های مأموریتی – شناسایی و پیشگیری از بروز مشکلات و فساد در دستگاه اداری – آسیب شناسی از اتفاقات و رویه های نامتعارف و ارائه روش های مناسب برای بهبود فرایند در جهت رفع مشکلات از جمله وظایف و مأموریت های شما در این سمت می باشد .

امین اله ارشادی نیز متولد سال 1346 و دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت صنعتی می باشد و 28 سال سابقه خدمت در بخش های مختف حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در پرونده کاری خود دارد. پیش از این عبدالرحیم فردی پور سرپرستی اداره حراست این شرکت را برعهده داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.