• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بهروز مکوندی:
قهرماني در جام‌حذفي به سقوط نمي‌ارزد

  • کد خبر : 10049
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجدسليمان به جام حذفي به چشم ديدار تدارکاتي نگاه مي‌کند و هدف اصلي موفقيت در ليگ برتر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره وضعیت تیم نفت گفت: تمریناتمان را شروع کرده ایم و 4 جلسه از آن برگزار کرده ایم و امروز عصر جلسه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجدسليمان به جام حذفي به چشم ديدار تدارکاتي نگاه مي‌کند و هدف اصلي موفقيت در ليگ برتر است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره وضعیت تیم نفت گفت: تمریناتمان را شروع کرده ایم و 4 جلسه از آن برگزار کرده ایم و امروز عصر جلسه پنجم تمریناتمان برگزار خواهد شد. تیم ما با کمبود نیرو مواجه است و تعدادی را به دلیل سربازی و تعدادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما می خواهیم از تمام داشته های کنونی خودمان استفاده کنیم تا نیم فصل که چند بازیکن خوب جذب کنیم.

وی در مورد جذب بازیکنان در نیم فصل گفت: هنوز با بازیکنی مذاکرده نکرده ایم اما در تمامی پست ها به یارگیری نیاز داریم و به دنبالش خواهیم بود. سرمربی بومی نفت درباره مصدومان تیمش گفت: رضا درویشی و میلاد سلیمان فلاح مصدومیت جدی دارند. همچنین جعفری، چراغی و حدادی مصدومیت جزیی دارند اما به بازی در جام حذفی خواهند رسید.او در پایان در مورد نگاه نفت به جام حذفی گفت: ما به جام حذفی به مانند دیدار تدارکاتی برای هماهنگ تر شدن تیم مان نگاه می کنیم و هدف اصلی مان لیگ برتر خواهد بود.حتی اگر ما در جام حذفی قهرمان شویم و به آسیا برویم به این که از لیگ برتر اوت شویم نمی ارزد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درست ميگن موفقيت در ليگ مهمتره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.